Alsof jij er niet zo uit zou willen zienquote:Op woensdag 24 september 2014 22:52 schreef deadprez het volgende:
Kijk die kop, natuurlijk is dat een flikker.
Je bent zelf een flikkerquote:Op woensdag 24 september 2014 22:52 schreef deadprez het volgende:
Dat jij fapt op faggotkakkertjes was al wel langer bekend.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alsof jij er niet zo uit zou willen zien
ik ken die heel acteur pas netquote:Op woensdag 24 september 2014 22:53 schreef datismijnmening het volgende:
No shit
Onder welke steen heb jij gezeten
quote:Op woensdag 24 september 2014 22:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat jij fapt op faggotkakkertjes was al wel langer bekend.
je gaydar werkt goedquote:Op woensdag 24 september 2014 22:52 schreef deadprez het volgende:
who caresquote:Op woensdag 24 september 2014 22:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Hij heeft een hele lelijke linker oorlel.
Wel, hommo.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niks mis met kunnen zien wanneer een man er goed uitziet
ik bedoel wat boeit het dat hij een lelijke oorlel heeft , het maakt hem niet minder mooi, heeft niks met zijn geaardheid te maken, hij blijft als homo nog steeds mooi.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nu hij homo blijkt te zijn ga je ineens zo doen, weten we dat ook weer
Wel, het maakt hem minder mooi dan wanneer hij wel een mooie linker oorlel heeftquote:Op woensdag 24 september 2014 23:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik bedoel wat boeit het dat hij een lelijke oorlel heeft , het maakt hem niet minder mooi, heeft niks met zijn geaardheid te maken, hij blijft als homo nog steeds mooi.
laat ik het zo zeggen hij is er niet minder aantrekkelijk doorquote:Op woensdag 24 september 2014 23:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wel, het maakt hem minder mooi dan wanneer hij wel een mooie linker oorlel heeft
een mens moet minstens twee goede oorlellen hebbenquote:Op woensdag 24 september 2014 23:02 schreef madeliefff het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen hij is er niet minder aantrekkelijk door
fetisj gespotquote:Op woensdag 24 september 2014 23:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een mens moet minstens twee goede oorlellen hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |