Ik was zondag nog in Leiden, viel me op hoeveel Feyenoordshirtjes ik daar nog zag.quote:
En dan opzettelijk verliezen zodat 'ie niet meer aan het spelen komt?quote:Op woensdag 24 september 2014 23:08 schreef Zorro het volgende:
Zou Rutten tegen Mulder gezegd hebben "Ah joh, jij mag in de volgende ronde keepen"?
Huh? Ik zie in Leiden juist verrassend veel ADO?quote:Op woensdag 24 september 2014 23:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik was zondag nog in Leiden, viel me op hoeveel Feyenoordshirtjes ik daar nog zag.
Dit boeit echt niemand.
Kwam rond 11:30 aan op Leiden CS, heb toch zeker 15-20 Feyenoordshirtjes gezien, op weg richting trein. Had ik niet verwacht daar.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:09 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Huh? Ik zie in Leiden juist verrassend veel ADO?
Leiden is voetbalmulticulti.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kwam rond 11:30 aan op Leiden CS, heb toch zeker 15-20 Feyenoordshirtjes gezien, op weg richting trein. Had ik niet verwacht daar.
Kakkerlakken heb je overalquote:Op woensdag 24 september 2014 23:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kwam rond 11:30 aan op Leiden CS, heb toch zeker 15-20 Feyenoordshirtjes gezien, op weg richting trein. Had ik niet verwacht daar.
Mensen die ik daar "ken" zijn voor Ajax.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leiden is voetbalmulticulti.
Hm..quote:Op woensdag 24 september 2014 23:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En we liggen ook nog tegen Den Haag aan dus de kans is aanwezig dat er ook nog eens een fors aantal Den Haag fappers rondloopt bij eventuele successen van ADO.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mensen die ik daar "ken" zijn voor Ajax.
M'n vader, die er vlakbij woont, is voor PSV.
Zag er veel Feyenoorders.
Ik snap je punt
Grappige is wel dat hier in Enschede geen enkele reactie komt op mijn PSV-shirt, maar wel op het Feyenoordshirt van een maat van mequote:
Ook nog een paar verdwaalde AZ'ers?quote:Op woensdag 24 september 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En we liggen ook nog tegen Den Haag aan dus de kans is aanwezig dat er ook nog eens een fors aantal Den Haag fappers rondloopt bij eventuele successen van ADO.
Ideale ontmoetingsplek voor hoolies eigenlijk!quote:Op woensdag 24 september 2014 23:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leiden is voetbalmulticulti.
Tja, niet zo gekquote:Op woensdag 24 september 2014 23:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Grappige is wel dat hier in Enschede geen enkele reactie komt op mijn PSV-shirt, maar wel op het Feyenoordshirt van een maat van me
Nog nooit gezien.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ook nog een paar verdwaalde AZ'ers?
Die zullen vast zeggen dat ze fan zijn van de club die bovenaan staat gedurende de competitie. Anders is er geen reden om fan te zijn van AZ.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ook nog een paar verdwaalde AZ'ers?
Je woont in Leiden?quote:Op woensdag 24 september 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En we liggen ook nog tegen Den Haag aan dus de kans is aanwezig dat er ook nog eens een fors aantal Den Haag fappers rondloopt bij eventuele successen van ADO.
Ehhhhh, wat heeft PSV met de joden te maken?quote:Op woensdag 24 september 2014 23:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Tja, niet zo gek
We hebben hier een grotere hekel aan Feyenoord dan aan de joden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |