Daar geloof ik dus niks van. Óf er moet een enorme revolutie plaats gaan vinden.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, daar geloof ik niks van.
Feyenoord eindigt gewoon in de top 5.
Oke.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Daar geloof ik dus niks van. Óf er moet een enorme revolutie plaats gaan vinden.
Ach, met Charisteas lukte het ookquote:Op woensdag 24 september 2014 22:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan heb je nog steeds 1 goal, na 23 wedstrijden.
In de eerste helft waren ze nog wel slechter.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb alleen de tweede helft gezien, maar wat was Feyenoord verontrustend slecht zeg
Dan was hij dus helemaal geen Feyenoorder, maar als hij geen Feyenoorder was gaat dit niet op, dus ik wacht wat.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als FireFox Feyenoorder was, was hij nu supporter af
Hier snap ik geen kut van.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan was hij dus helemaal geen Feyenoorder, maar als hij geen Feyenoorder was gaat dit niet op, dus ik wacht wat.
euhm watquote:Op woensdag 24 september 2014 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan was hij dus helemaal geen Feyenoorder, maar als hij geen Feyenoorder was gaat dit niet op, dus ik wacht wat.
Diepzinnig dit.,quote:Op woensdag 24 september 2014 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schijnt dat ze bij De Dijk ook aardig kunnen zingen.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil graag De Dijk - Fortuna Sittard in de samenvatting zien.
Jammer dat ik niet door had dat de samenvattingen op het open net waren gisteren. Binnenkort maar even de samenvattingen op de FOX website kijken.
Haha, die kende ik nog niet!quote:Op woensdag 24 september 2014 22:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Schijnt dat ze bij De Dijk ook aardig kunnen zingen.
Club waarvan je hoopt dat ze nooit doorbreken.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha, die kende ik nog niet!
twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 24-09-2014 om 22:50:483 - Feyenoord have failed to score in three consecutive games for the first time since Dec 2008. Drought. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |