Toch is Leiden wel een leuke stad. Mooie binnenstad, zou er eens met de camera op pad moeten gaan.quote:
moet je 's nachts barbequen in het singelparkquote:Op woensdag 24 september 2014 23:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toch is Leiden wel een leuke stad. Mooie binnenstad, zou er eens met de camera op pad moeten gaan.
En ze hebben een goede universiteitquote:Op woensdag 24 september 2014 23:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toch is Leiden wel een leuke stad. Mooie binnenstad, zou er eens met de camera op pad moeten gaan.
Dat lijkt me dan weer niet zo leuk.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
moet je 's nachts barbequen in het singelpark
Neuh, samen met Heracles de grootste kanshebber om te degraderen.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:15 schreef Gramulanion het volgende:
GAE is toch een best goeie ploeg.
Ajacied422.
Ja.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
Is de samenvatting van Fortuna al geweest?
En Dordtquote:Op woensdag 24 september 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neuh, samen met Heracles de grootste kanshebber om te degraderen.
Zolang jij blijft roepen dat ze er niks van kunnen komt het wel goed.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neuh, samen met Heracles de grootste kanshebber om te degraderen.
Zou het niet erg vinden, leuke club.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zolang jij blijft roepen dat ze er niks van kunnen komt het wel goed.
Een beetje het Johan Derksen-effect.
quote:Op woensdag 24 september 2014 23:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Helmond Sport, daar heb ik ooit nog voor gevoetbald.
Jaquote:
Ik kom zelf uit Helmond, maar ik ken maar 1 iemand die daadwerkelijk supporter is. De club zal wel net zo eindigen als AGOVV en Roosendaalquote:Op woensdag 24 september 2014 23:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja
Deed ooit mee aan een talentendag voor de grote buurman PSV, mocht al snel naar huis
Het is dan eigenlijk ook best een kutclubquote:Op woensdag 24 september 2014 23:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kom zelf uit Helmond, maar ik ken maar 1 iemand die daadwerkelijk supporter is. De club zal wel net zo eindigen als AGOVV en Roosendaal
Die selecties in de jupiler league worden ook elk jaar weer compleet omgegooid. Al die spelers op amateurbasis en met 1-jarige contractenquote:Op woensdag 24 september 2014 23:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is dan eigenlijk ook best een kutclub
Zou niet eens weten hoe de keeper heet, eigenlijk.
Dat is ook zo jaquote:Op woensdag 24 september 2014 23:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die selecties in de jupiler league worden ook elk jaar weer compleet omgegooid. Al die spelers op amateurbasis en met 1-jarige contracten
Herfstvakantiequote:Op donderdag 25 september 2014 00:04 schreef Anonymousz het volgende:
Fredje gaat de kerst niet halen
dat is over 2 wekenquote:
wie?quote:Op donderdag 25 september 2014 00:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dit weekend al het einde van sliske
ohhhhhhhquote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 00:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
blokje kaas ligt al klaar in de grote muizenval
neeeeeeeeeeequote:Op donderdag 25 september 2014 00:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of mijn kat neemt dat kutbeest te grazen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |