Toch is Leiden wel een leuke stad. Mooie binnenstad, zou er eens met de camera op pad moeten gaan.quote:
moet je 's nachts barbequen in het singelparkquote:Op woensdag 24 september 2014 23:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toch is Leiden wel een leuke stad. Mooie binnenstad, zou er eens met de camera op pad moeten gaan.
En ze hebben een goede universiteitquote:Op woensdag 24 september 2014 23:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toch is Leiden wel een leuke stad. Mooie binnenstad, zou er eens met de camera op pad moeten gaan.
Dat lijkt me dan weer niet zo leuk.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
moet je 's nachts barbequen in het singelpark
Neuh, samen met Heracles de grootste kanshebber om te degraderen.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:15 schreef Gramulanion het volgende:
GAE is toch een best goeie ploeg.
Ajacied422.
Ja.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:17 schreef DuvelDuvel het volgende:
Is de samenvatting van Fortuna al geweest?
En Dordtquote:Op woensdag 24 september 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neuh, samen met Heracles de grootste kanshebber om te degraderen.
Zolang jij blijft roepen dat ze er niks van kunnen komt het wel goed.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neuh, samen met Heracles de grootste kanshebber om te degraderen.
Zou het niet erg vinden, leuke club.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:17 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zolang jij blijft roepen dat ze er niks van kunnen komt het wel goed.
Een beetje het Johan Derksen-effect.
quote:Op woensdag 24 september 2014 23:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Helmond Sport, daar heb ik ooit nog voor gevoetbald.
Jaquote:
Ik kom zelf uit Helmond, maar ik ken maar 1 iemand die daadwerkelijk supporter is. De club zal wel net zo eindigen als AGOVV en Roosendaalquote:Op woensdag 24 september 2014 23:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja
Deed ooit mee aan een talentendag voor de grote buurman PSV, mocht al snel naar huis
Het is dan eigenlijk ook best een kutclubquote:Op woensdag 24 september 2014 23:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kom zelf uit Helmond, maar ik ken maar 1 iemand die daadwerkelijk supporter is. De club zal wel net zo eindigen als AGOVV en Roosendaal
Die selecties in de jupiler league worden ook elk jaar weer compleet omgegooid. Al die spelers op amateurbasis en met 1-jarige contractenquote:Op woensdag 24 september 2014 23:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is dan eigenlijk ook best een kutclub
Zou niet eens weten hoe de keeper heet, eigenlijk.
Dat is ook zo jaquote:Op woensdag 24 september 2014 23:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die selecties in de jupiler league worden ook elk jaar weer compleet omgegooid. Al die spelers op amateurbasis en met 1-jarige contracten
Herfstvakantiequote:Op donderdag 25 september 2014 00:04 schreef Anonymousz het volgende:
Fredje gaat de kerst niet halen
dat is over 2 wekenquote:
wie?quote:Op donderdag 25 september 2014 00:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dit weekend al het einde van sliske
ohhhhhhhquote:
quote:Op donderdag 25 september 2014 00:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
blokje kaas ligt al klaar in de grote muizenval
neeeeeeeeeeequote:Op donderdag 25 september 2014 00:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of mijn kat neemt dat kutbeest te grazen
Terecht van die Fortuna supporters. Die gasten moet je helemaal aan gort slaan. Ze bleven nog rustig. Man man, oerwoudgeluiden anno 2014 in Nederlandquote:
Die hebben dan ook een verleden met elkaar he.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Grappige is wel dat hier in Enschede geen enkele reactie komt op mijn PSV-shirt, maar wel op het Feyenoordshirt van een maat van me
Echt hčquote:Op donderdag 25 september 2014 07:51 schreef S15 het volgende:
[..]
Terecht van die Fortuna supporters. Die gasten moet je helemaal aan gort slaan. Ze bleven nog rustig. Man man, oerwoudgeluiden anno 2014 in Nederland
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, wat is de rangorde dan?quote:Op donderdag 25 september 2014 17:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Sorry er zijn nog andere spreekkoren die veel erger zijn.
Ja is ook zo. Alleen bijv hamas hamas joden aan het gas hoor je nooit iemand over. Alleen bij oerwoud wordt veel meer ophef gemaakt heb ik het idee.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, wat is de rangorde dan?![]()
Alle racistische spreekkoren zijn erg.
Ik ken iemand die bij De Dijk speelt en die vertelde dat het 1 of 2 mensen warenquote:Op donderdag 25 september 2014 12:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt hčWat ben je dan voor debiel, ongelofelijk. En dan ook nog in de tweede ronde beker
Ten eerste komt dat natuurlijk omdat Ajacieden zelf ook "Joden" roepen. Ten tweede hoor je daar juist heel vaak mensen over.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Alleen bijv hamas hamas joden aan het gas hoor je nooit iemand over. Alleen bij oerwoud wordt veel meer ophef gemaakt heb ik het idee.
Ik spreek het niet goed hoor.
Dat was toch ook duidelijk te horen? Het was niet zoals bij Den Bosch in de beker een tijdje terug.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ken iemand die bij De Dijk speelt en die vertelde dat het 1 of 2 mensen waren
Oh, ik heb geen beelden gezienquote:Op donderdag 25 september 2014 17:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was toch ook duidelijk te horen? Het was niet zoals bij Den Bosch in de beker een tijdje terug.
Het is vrij duidelijk te horen dat het om één of twee kneuzen gaat en die worden daarna door de rest van de tribune half aangevallenquote:Op donderdag 25 september 2014 17:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oh, ik heb geen beelden gezien
Wat?quote:Op donderdag 25 september 2014 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Uit het dalletje gekropen.
Nou zeg, winst tegen Heracles en GAE poe poe peo
Oohquote:Op donderdag 25 september 2014 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Uit het dalletje gekropen.
Nou zeg, winst tegen Heracles en GAE poe poe peo
Hoezo niet? Gewoon live op FOX.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vraag me af of Achilles - Twente uitgezonden wordt.
Zie onderste deel van sig.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Gewoon live op FOX.
Achilles fansquote:Op donderdag 25 september 2014 18:17 schreef FL_Freak het volgende:
Gaan er mensen naar twente kijken (behalve twente fans)?
achilles fansquote:Op donderdag 25 september 2014 18:17 schreef FL_Freak het volgende:
Neequote:Op donderdag 25 september 2014 18:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vraag me af of Achilles - Twente uitgezonden wordt.
Ons aller PSV speelt, natuurlijk kijkt er dan niemand naar Twente.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:17 schreef FL_Freak het volgende:
PSV speelt daarna pas.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ons aller PSV speelt, natuurlijk kijkt er dan niemand naar Twente.
quote:Op donderdag 25 september 2014 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV speelt daarna pas.
Dus deze opmerking was echt extreem dom.
Tenzij er pingels worden genomen in Groesbeek.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV speelt daarna pas.
En weer lacht er niemand.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tenzij er pingels worden genomen in Groesbeek.
Laat ons Erwin afkrakenquote:Op donderdag 25 september 2014 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tenzij er pingels worden genomen in Groesbeek.
Dit was gewoon informatief, maar leuk dat jij denkt dat ik overal een comedyshow van maak.quote:
Iedereen moet zich toch voorbereiden op de voetbalshow die PSV gaat geven?quote:Op donderdag 25 september 2014 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV speelt daarna pas.
quote:Op donderdag 25 september 2014 18:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iedereen moet zich toch voorbereiden op de voetbalshow die PSV gaat geven?
Jinxquote:Op donderdag 25 september 2014 18:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iedereen moet zich toch voorbereiden op de voetbalshow die PSV gaat geven?
Joepie. 23958202e keer bevestigen van het lekken.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Extra boeiend nieuws VBL / NOS: Lekken toch de reden van ontslag Pastoor bij AZ
Valt best tegen. Toen Den Haag hun 'top' seizoen had zat het ongeveer even vol als nuquote:Op woensdag 24 september 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En we liggen ook nog tegen Den Haag aan dus de kans is aanwezig dat er ook nog eens een fors aantal Den Haag fappers rondloopt bij eventuele successen van ADO.
Toen begon ik zowaar sympathie te krijgen voor Den Haagquote:Op donderdag 25 september 2014 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt best tegen. Toen Den Haag hun 'top' seizoen had zat het ongeveer even vol als nu
quote:Op donderdag 25 september 2014 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV speelt daarna pas.
Gloryhunter!!!quote:Op donderdag 25 september 2014 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen begon ik zowaar sympathie te krijgen voor Den HaagDus succes doet toch wat met je.
Schuld van Sjon van den Bromquote:Op donderdag 25 september 2014 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen begon ik zowaar sympathie te krijgen voor Den HaagDus succes doet toch wat met je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |