Achilles fansquote:Op donderdag 25 september 2014 18:17 schreef FL_Freak het volgende:
Gaan er mensen naar twente kijken (behalve twente fans)?

achilles fansquote:Op donderdag 25 september 2014 18:17 schreef FL_Freak het volgende:

Neequote:Op donderdag 25 september 2014 18:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vraag me af of Achilles - Twente uitgezonden wordt.

Ons aller PSV speelt, natuurlijk kijkt er dan niemand naar Twente.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:17 schreef FL_Freak het volgende:

PSV speelt daarna pas.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ons aller PSV speelt, natuurlijk kijkt er dan niemand naar Twente.

quote:Op donderdag 25 september 2014 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV speelt daarna pas.
Dus deze opmerking was echt extreem dom.

Tenzij er pingels worden genomen in Groesbeek.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV speelt daarna pas.

En weer lacht er niemand.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tenzij er pingels worden genomen in Groesbeek.

Laat ons Erwin afkrakenquote:Op donderdag 25 september 2014 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tenzij er pingels worden genomen in Groesbeek.
 .
.

Dit was gewoon informatief, maar leuk dat jij denkt dat ik overal een comedyshow van maak.quote:

Iedereen moet zich toch voorbereiden op de voetbalshow die PSV gaat geven?quote:Op donderdag 25 september 2014 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV speelt daarna pas.

quote:Op donderdag 25 september 2014 18:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iedereen moet zich toch voorbereiden op de voetbalshow die PSV gaat geven?

Jinxquote:Op donderdag 25 september 2014 18:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Iedereen moet zich toch voorbereiden op de voetbalshow die PSV gaat geven?

Joepie. 23958202e keer bevestigen van het lekken.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Extra boeiend nieuws VBL / NOS: Lekken toch de reden van ontslag Pastoor bij AZ

Valt best tegen. Toen Den Haag hun 'top' seizoen had zat het ongeveer even vol als nuquote:Op woensdag 24 september 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En we liggen ook nog tegen Den Haag aan dus de kans is aanwezig dat er ook nog eens een fors aantal Den Haag fappers rondloopt bij eventuele successen van ADO.

Toen begon ik zowaar sympathie te krijgen voor Den Haagquote:Op donderdag 25 september 2014 18:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt best tegen. Toen Den Haag hun 'top' seizoen had zat het ongeveer even vol als nu
 Dus succes doet toch wat met je.
 Dus succes doet toch wat met je.

quote:Op donderdag 25 september 2014 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV speelt daarna pas.

Gloryhunter!!!quote:Op donderdag 25 september 2014 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen begon ik zowaar sympathie te krijgen voor Den HaagDus succes doet toch wat met je.

Schuld van Sjon van den Bromquote:Op donderdag 25 september 2014 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen begon ik zowaar sympathie te krijgen voor Den HaagDus succes doet toch wat met je.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |