Terecht van die Fortuna supporters. Die gasten moet je helemaal aan gort slaan. Ze bleven nog rustig. Man man, oerwoudgeluiden anno 2014 in Nederlandquote:

Die hebben dan ook een verleden met elkaar he.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Grappige is wel dat hier in Enschede geen enkele reactie komt op mijn PSV-shirt, maar wel op het Feyenoordshirt van een maat van me

Echt hèquote:Op donderdag 25 september 2014 07:51 schreef S15 het volgende:
[..]
Terecht van die Fortuna supporters. Die gasten moet je helemaal aan gort slaan. Ze bleven nog rustig. Man man, oerwoudgeluiden anno 2014 in Nederland
 Wat ben je dan voor debiel, ongelofelijk. En dan ook nog in de tweede ronde beker
 Wat ben je dan voor debiel, ongelofelijk. En dan ook nog in de tweede ronde beker  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Oh, wat is de rangorde dan?quote:Op donderdag 25 september 2014 17:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Sorry er zijn nog andere spreekkoren die veel erger zijn.

Ja is ook zo. Alleen bijv hamas hamas joden aan het gas hoor je nooit iemand over. Alleen bij oerwoud wordt veel meer ophef gemaakt heb ik het idee.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, wat is de rangorde dan?
Alle racistische spreekkoren zijn erg.

Ik ken iemand die bij De Dijk speelt en die vertelde dat het 1 of 2 mensen warenquote:Op donderdag 25 september 2014 12:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt hèWat ben je dan voor debiel, ongelofelijk. En dan ook nog in de tweede ronde beker

Ten eerste komt dat natuurlijk omdat Ajacieden zelf ook "Joden" roepen. Ten tweede hoor je daar juist heel vaak mensen over.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Alleen bijv hamas hamas joden aan het gas hoor je nooit iemand over. Alleen bij oerwoud wordt veel meer ophef gemaakt heb ik het idee.
Ik spreek het niet goed hoor.

Dat was toch ook duidelijk te horen? Het was niet zoals bij Den Bosch in de beker een tijdje terug.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ken iemand die bij De Dijk speelt en die vertelde dat het 1 of 2 mensen waren

Oh, ik heb geen beelden gezienquote:Op donderdag 25 september 2014 17:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was toch ook duidelijk te horen? Het was niet zoals bij Den Bosch in de beker een tijdje terug.

Het is vrij duidelijk te horen dat het om één of twee kneuzen gaat en die worden daarna door de rest van de tribune half aangevallenquote:Op donderdag 25 september 2014 17:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oh, ik heb geen beelden gezien

Wat?quote:Op donderdag 25 september 2014 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Uit het dalletje gekropen.
Nou zeg, winst tegen Heracles en GAE poe poe peo

Oohquote:Op donderdag 25 september 2014 18:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Uit het dalletje gekropen.
Nou zeg, winst tegen Heracles en GAE poe poe peo
 Zit in de tram, vandaar.
 Zit in de tram, vandaar.

Hoezo niet? Gewoon live op FOX.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vraag me af of Achilles - Twente uitgezonden wordt.

Zie onderste deel van sig.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Gewoon live op FOX.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |