quote:Op woensdag 24 september 2014 23:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Helmond Sport, daar heb ik ooit nog voor gevoetbald.

Jaquote:

Ik kom zelf uit Helmond, maar ik ken maar 1 iemand die daadwerkelijk supporter is. De club zal wel net zo eindigen als AGOVV en Roosendaalquote:Op woensdag 24 september 2014 23:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja
Deed ooit mee aan een talentendag voor de grote buurman PSV, mocht al snel naar huis

Het is dan eigenlijk ook best een kutclubquote:Op woensdag 24 september 2014 23:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kom zelf uit Helmond, maar ik ken maar 1 iemand die daadwerkelijk supporter is. De club zal wel net zo eindigen als AGOVV en Roosendaal

Die selecties in de jupiler league worden ook elk jaar weer compleet omgegooid. Al die spelers op amateurbasis en met 1-jarige contractenquote:Op woensdag 24 september 2014 23:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is dan eigenlijk ook best een kutclub
Zou niet eens weten hoe de keeper heet, eigenlijk.

Dat is ook zo jaquote:Op woensdag 24 september 2014 23:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die selecties in de jupiler league worden ook elk jaar weer compleet omgegooid. Al die spelers op amateurbasis en met 1-jarige contracten

Herfstvakantiequote:Op donderdag 25 september 2014 00:04 schreef Anonymousz het volgende:
Fredje gaat de kerst niet halen

dat is over 2 wekenquote:

wie?quote:Op donderdag 25 september 2014 00:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dit weekend al het einde van sliske

ohhhhhhhquote:

quote:Op donderdag 25 september 2014 00:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
blokje kaas ligt al klaar in de grote muizenval

neeeeeeeeeeequote:Op donderdag 25 september 2014 00:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Of mijn kat neemt dat kutbeest te grazen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |