Eerst maar een keer zien te winnenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:27 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Eerst het linkerrijtje maar zien te halen.
Daarom noem ik de 6e plaats ook een prima prestatie.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:27 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Eerst het linkerrijtje maar zien te halen.
Ik ook denk ik. Ga gewoon weer lkkr een Breaking Bad rerun doen. Stuk vermakelijker dan dit.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik ga dit niet volhouden.. als het rust is haak ik af.. zie straks wel wat het is geworden
Alles nog een keer kijken? Nee dat is nuttigquote:Op woensdag 24 september 2014 21:28 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Ik ook denk ik. Ga gewoon weer lkkr een Breaking Bad rerun doen. Stuk vermakelijker dan dit.
Ik wou dat ik die show opnieuw kon kijken zonder te weten wat er gaat gebeurenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:28 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Ik ook denk ik. Ga gewoon weer lkkr een Breaking Bad rerun doen. Stuk vermakelijker dan dit.
Heb je alleen helaas weinig aan zonder puntenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:29 schreef Muto het volgende:
Gelukkig speelden we zondag attractief voetbal.
Proef het cynisme.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heb je alleen helaas weinig aan zonder punten
trieste kakkerlakquote:Op woensdag 24 september 2014 21:17 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
JOOOOOOOOODEN LOOOOOPEN ALTIJD WEG
Tsja ach, van deze wedstrijd weet je ook al wat er gaat gebeuren.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:29 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik wou dat ik die show opnieuw kon kijken zonder te weten wat er gaat gebeuren
3 punten .. daar gaat het om...quote:Op woensdag 24 september 2014 21:31 schreef Vasion het volgende:
[..]
ajax speelden als kakkerlakken in de kuip afgelopen weekend.
Maar voor hoelang nog? Dat lijkt de vraagquote:Op woensdag 24 september 2014 21:31 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Bekijk het positief, we staan nog boven Dordrecht, Vitesse en Heracles en we liggen nog niet uit de beker momenteel.
"Ja, klopt wat je zegt"quote:Op woensdag 24 september 2014 21:32 schreef Muto het volgende:
HAHAHA, zag Schaken dan. Man, man, man. Kijk nu al uit naar zijn interview.
Zondag sta je alleen nog boven heracles #blessquote:Op woensdag 24 september 2014 21:31 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Bekijk het positief, we staan nog boven Dordrecht, Vitesse en Heracles en we liggen nog niet uit de beker momenteel.
Ze zullen ons laten beven, we zullen wat belevenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar voor hoelang nog? Dat lijkt de vraag
Laten we beginnen met ons af te vragen waar de kwaliteit om te winnen is.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:32 schreef Danielle83 het volgende:
Waar is de wil om te winnen?Alleen maar frustaties.
Nogmaals, ik nietquote:Op woensdag 24 september 2014 21:32 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik ben benieuwd naar de analyse van Mario Been
Daar schieten we als club inderdaad echt veel mee opquote:Op woensdag 24 september 2014 21:34 schreef Tortugal het volgende:
Wanneer wordt Rutten nou ontslagen, dit kan zo toch niet langer
Schaken mag echt nu al douchenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:33 schreef Muto het volgende:
[..]
Laten we beginnen met ons af te vragen waar de kwaliteit om te winnen is.
Brb fakkels en hooivorken van zolder halen BESTUUR TEGEN DE MUURquote:Op woensdag 24 september 2014 21:34 schreef Elan het volgende:
Er staan al mensen bij het Maasgebouw om de spelersbus op te wachten.
En wie moet er dan trainer worden?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:34 schreef Tortugal het volgende:
Wanneer wordt Rutten nou ontslagen, dit kan zo toch niet langer
WERKE VOOR DA CHANKERGELDquote:Op woensdag 24 september 2014 21:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Brb fakkels en hooivorken van zolder halen BESTUUR TEGEN DE MUUR
Ze motten werken voor hun tyfusgeld, zich kapot schamen en lopend naar huis.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:34 schreef Elan het volgende:
Er staan al mensen bij het Maasgebouw om de spelersbus op te wachten.
Vorige week al bij de voordeur gezet, bij verlies kan ik ze zo pakken en wegrijden.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Brb fakkels en hooivorken van zolder halen BESTUUR TEGEN DE MUUR
quote:
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
VBL / Het grote John Guidetti-topic #2: Fenneman in Rotterdam
Fraser natuurlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 24 september 2014 21:34 schreef H.FR het volgende:
[..]
En wie moet er dan trainer worden?
twitter:frenkdeboer twitterde op woensdag 24-09-2014 om 21:02:21Als Feyenoord vanavond weer verliest, kunnen ze onze hashtag ook gebruiken... #4opeenrij #gaefey reageer retweet
Gioquote:Op woensdag 24 september 2014 21:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Fraser natuurlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Co Adriaanse denk!quote:Op woensdag 24 september 2014 21:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Fraser natuurlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JA VAN GEEL TERINGLUL HAD 'M NOU GENOMEN GVD
Dat is fijn voor hem, voor ons was hij te duur voor de onzekerheid die je had/hebt met zijn medische status. Maar achteraf kunnen we straks misschien constateren dat het wel een goede keus zou zijn geweest.quote:
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:36 schreef Syntix het volgende:
Omdat ie toch wel grappig is:twitter:frenkdeboer twitterde op woensdag 24-09-2014 om 21:02:21Als Feyenoord vanavond weer verliest, kunnen ze onze hashtag ook gebruiken... #4opeenrij #gaefey reageer retweet
Ik kan er nog wel om lachen ook.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:36 schreef Syntix het volgende:
Omdat ie toch wel grappig is:twitter:frenkdeboer twitterde op woensdag 24-09-2014 om 21:02:21Als Feyenoord vanavond weer verliest, kunnen ze onze hashtag ook gebruiken... #4opeenrij #gaefey reageer retweet
quote:Op woensdag 24 september 2014 21:36 schreef Syntix het volgende:
Voor Schaken of voor Boëtius?quote:
Dat was onder Koeman ook kut.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:38 schreef Elan het volgende:
Dat positiespel wat Ronald net liet zien is toch gewoon trainbaar.
hahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahaquote:Op woensdag 24 september 2014 21:38 schreef Elan het volgende:
Dat positiespel wat Ronald net liet zien is toch gewoon trainbaar.
Dat wou hij per sé zoquote:Op woensdag 24 september 2014 21:39 schreef Merkie het volgende:
Waarom noemt iedereen Kazm "Kazim Kazim"?
Z'n voetbalnaam is (was) Kazim Kazimquote:Op woensdag 24 september 2014 21:39 schreef Merkie het volgende:
Hoe lang is een Chinees?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:40 schreef HighVolume het volgende:
Hoe lang geven jullie 010-ers Fred Rutten nog ?
Heeft ie welles gezegd dat ie dat zou willenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:40 schreef Bombvis het volgende:
Ronald wil trainer van Feyenoord worden?
nou en .... tjap tjoi ookquote:Op woensdag 24 september 2014 21:40 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Hoe lang is een Chinees?
Zou er niet eens rouwig om zijn eerlijk gezegd...quote:Op woensdag 24 september 2014 21:40 schreef Bombvis het volgende:
Ronald wil trainer van Feyenoord worden?
Ik geef Rutten niet, ik ontvang ook niet van hem.. Is dat de reden dat het zo slecht gaat dan?quote:Op woensdag 24 september 2014 21:40 schreef HighVolume het volgende:
Hoe lang geven jullie 010-ers Fred Rutten nog ?
Vanwege moslim true storyquote:Op woensdag 24 september 2014 21:39 schreef Merkie het volgende:
Wanneer een opperneus een zwak voor je heeft weet je gewoon dat het slecht gaatquote:Op woensdag 24 september 2014 21:41 schreef satecl het volgende:
Bij Ronald de Boer heb ik altijd het gevoel dat hij een zwak voor Feyenoord heeft.
Als je hem net hoorde in de rust en voor de wedstrijd ook al, tering héquote:Op woensdag 24 september 2014 21:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft ie welles gezegd dat ie dat zou willen
rutten ontvangt en krijgt geen mannenliefde dus... Als je na gaat dat alleen homo's hand in hand lopen kan daar jullie probleem wel eens zitten jaquote:Op woensdag 24 september 2014 21:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik geef Rutten niet, ik ontvang ook niet van hem.. Is dat de reden dat het zo slecht gaat dan?
Gelukkig staan ze in vak 420 zonder shirt met de buiken tegen elkaar te schuren, dat is allemaal hetero natuurlijkquote:Op woensdag 24 september 2014 21:42 schreef HighVolume het volgende:
[..]
rutten ontvangt en krijgt geen mannenliefde dus... Als je na gaat dat alleen homo's hand in hand lopen kan daar jullie probleem wel eens zitten ja
Hier heb ik niet van terug.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:42 schreef HighVolume het volgende:
[..]
rutten ontvangt en krijgt geen mannenliefde dus... Als je na gaat dat alleen homo's hand in hand lopen kan daar jullie probleem wel eens zitten ja
Als die half zoveel trainerstalent als Frank heeft mag hij morgen beginnenquote:Op woensdag 24 september 2014 21:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als je hem net hoorde in de rust en voor de wedstrijd ook al, tering hé
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |