quote:Op woensdag 24 september 2014 20:43 schreef .sfinx het volgende:
gebruik eens een alinea, niet gelezen
Toon jezelf dan solidair met hun strijd. Mogelijk mag je dan toch met ze basketballen.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:51 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Het feit dat ze zich willen afzonderen onder het mom van een zwarte rechten beweging.
Is die strijd wel terecht?quote:Op woensdag 24 september 2014 20:54 schreef Dagoernie het volgende:
[..]
Toon jezelf dan solidair met hun strijd. Mogelijk mag je dan toch met ze basketballen.
Dat kan ik niet beoordelen zonder de mensen waar je over spreekt te hebben gesproken. Ik denk echter dat er zeker nog winst valt te behalen op het gebied van gelijkheid en tolerantie in Nederland.quote:
Het zijn niet alleen meer de zwarten die het moeilijk hebben, steeds meer blanken komen ook in de problemen.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:57 schreef Dagoernie het volgende:
[..]
Dat kan ik niet beoordelen zonder de mensen waar je over spreekt te hebben gesproken. Ik denk echter dat er zeker nog winst valt te behalen op het gebied van gelijkheid en tolerantie in Nederland.
Maar als blanken "White power" schreeuwen mag het weer niet toch?quote:Op woensdag 24 september 2014 20:58 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen meer de zwarten die het moeilijk hebben, steeds meer blanken komen ook in de problemen.
De grootste problemen worden inderdaad veroorzaakt door de verschillen tussen arm en rijk. Het bestrijden van die verschillen gaat ook een belangrijke voedingsbodem voor racistische sentimenten in onze samenleving tegen.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:58 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen meer de zwarten die het moeilijk hebben, steeds meer blanken komen ook in de problemen.
Terecht.quote:Op woensdag 24 september 2014 20:59 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Maar als blanken "White power" schreeuwen mag het weer niet toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |