Mijn vriendin is een lilliputterquote:Op woensdag 24 september 2014 19:28 schreef Koempel020 het volgende:
Dat TS kan neuken met zijn mircopenis
Schrijf er ook een liedje over danquote:Op woensdag 24 september 2014 19:41 schreef wickedmen het volgende:
Prachtig leven heb je TS. Wees gewoon jezelf en bouw die zekerheid en zelfvertrouwen (zie vertrouwen in jezelf) op.
Dat je ouders kk mongolen waren. Tjahhhh shit happens en kan jij niks aan doen. Bewijs ze wie je bent kan je ook altijd nog effe doen.
Mijn ouders en vooral mijn ma is ook helemaal psycho sinds ik klein ben en woon al sinds mijn 17de op mezelf en sindsdien is het merendeel helemaal goed met me gekomen en gaat het lekker.
Nu ben ik bezig met van het leven genieten en meer opbouwen/willen.
Ferdi hou je kopquote:
Ik wil niet weten hoe je eerst was.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:41 schreef wickedmen het volgende:
sindsdien is het merendeel helemaal goed met me gekomen en gaat het lekker.
Wat jij niet wilt weten geef ik dan ook geen neuk om.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik wil niet weten hoe je eerst was.
quote:Op woensdag 24 september 2014 19:41 schreef wickedmen het volgende:
Prachtig leven heb je TS. Wees gewoon jezelf en bouw die zekerheid en zelfvertrouwen (zie vertrouwen in jezelf) op.
Dat je ouders kk mongolen waren. Tjahhhh shit happens en kan jij niks aan doen. Bewijs ze wie je bent kan je ook altijd nog effe doen.
Mijn ouders en vooral mijn ma is ook helemaal psycho sinds ik klein ben en woon al sinds mijn 17de op mezelf en sindsdien is het merendeel helemaal goed met me gekomen en gaat het lekker.
Nu ben ik bezig met van het leven genieten en meer opbouwen/willen.
Ik mag toch hopen dat je doorhebt dat meneer gewoon Fresku zat te luisteren en nu 'interessant' wil doen.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat is er mis met goed advies?
Nee, maar zou best kunnen.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je doorhebt dat meneer gewoon Fresku zat te luisteren en nu 'interessant' wil doen.
Racist alsof alle niggs meteen riemen makenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |