Mijn hemel wat ben jij dom.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:56 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Omdat hij scoort tegen een amateurclub? Hij kan amper het niveau van de Jupiler League aan.
Doe niet stoer, veel mensen hier vinden Andersen echt goed namelijkquote:
j0rdiiiiiiquote:Op woensdag 24 september 2014 18:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Doe niet stoer, veel mensen hier vinden Andersen echt goed namelijk
Straks gaat hij nog net lopen doen alsof hij LuckyTV niet leuk vindt.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je mij steeds nadoet?
Bijvoorbeeld jaquote:
Een klasgenoot van mij speelt bij De Dijkquote:Op woensdag 24 september 2014 18:56 schreef Caland het volgende:
ASV De Dijk - Fortuna Sittard is gestaakt na rellen op de tribune. Supporters van de Amsterdamse club maakten oerwoudgeluiden. #asvfor
Hoe hoog scoorde jij op de CITO-toets?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Andersen is in potentie goed, maar niet op deze positiequote:Op woensdag 24 september 2014 18:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Terwijl we allemaal weten dat het wel zo is. Erg curieus.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Straks gaat hij nog net lopen doen alsof hij LuckyTV niet leuk vindt.
Knokpartijtjes op de tribunes nuquote:Op woensdag 24 september 2014 18:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Een klasgenoot van mij speelt bij De Dijk
Had onze school nietquote:Op woensdag 24 september 2014 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe hoog scoorde jij op de CITO-toets?
De bassist of de gitarist?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Gewoon een Katholieke Basisschoolquote:
Tfoee racist jallah jallahquote:Op woensdag 24 september 2014 18:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat zou nog eens grappig zijn.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tenzij Ajax een speler had die toevallig 'Jos' van zijn voornaam zou heten. xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |