De hoogte van het lesgeld voor schooljaar 2014/2015 bedraagt ¤ 1118,00. Er zijn geen extra kosten aan verbonden wanneer je ervoor kiest om in zes termijnen te betalen.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:28 schreef TheSatanSlayer het volgende:
Lesgeld bedraagt ¤1300,- en ik kan kiezen om het in één keer te betalen of in termijnen dmv aut. incasso. Is het voordeliger om alles in één keer te betalen of blijft het bdrag hetzelfde?
Gezien mn saldo denk ik dat het beter is om in termijnen te betalen, maar zijn hier extra kosten aan verbonden? Graag zou ik evt. antwoord hierop willen van DUO webxare!
Bij voorbaat dank!
Ik begin pas met school op 2 februari(Stage). Mijn ouders hebben het bedrag ¤1118,00 euro betaald(wat een klein bedrag zeg). Ik heb eigenlijk maar een half jaar school.. En ik moet daarnaast ook lesmateriaal van ¤300-400 euro betalen..quote:Op donderdag 25 september 2014 10:38 schreef DUO-Webcare het volgende:
[..]
De hoogte van het lesgeld voor schooljaar 2014/2015 bedraagt ¤ 1118,00. Er zijn geen extra kosten aan verbonden wanneer je ervoor kiest om in zes termijnen te betalen.
Wil je je betaalwijze aanpassen, dan kun je dit makkelijk en snel doorgeven via Mijn DUO.
ben je sarcastisch? ¤1118 betaal je PER lesjaar. Dat is redelijk veel geld, zeker voor stagelopers [doordat je minder tijd overhoudt om te werken]. En dan nog geld voor laptop ¤400 en boeken ¤500.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:00 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Ik begin pas met school op 2 februari(Stage). Mijn ouders hebben het bedrag ¤1118,00 euro betaald(wat een klein bedrag zeg). Ik heb eigenlijk maar een half jaar school.. En ik moet daarnaast ook lesmateriaal van ¤300-400 euro betalen..
quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:15 schreef CruellaDeVil het volgende:
Lesgeld maar waag het niet mbo'ers scholieren te noemen.
Het gaat om de periode dat je als voltijd kandidaat staat ingeschreven. Dit kan ook de periode zijn dat je stage loopt. Word je eerder uitgeschreven, dan hoef je niet het volledige lesgeld te voldoen. Je kunt dan een Verzoek terugbetaling Lesgeld indienenquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:00 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Ik begin pas met school op 2 februari(Stage). Mijn ouders hebben het bedrag ¤1118,00 euro betaald(wat een klein bedrag zeg). Ik heb eigenlijk maar een half jaar school.. En ik moet daarnaast ook lesmateriaal van ¤300-400 euro betalen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |