Als jij maar eerst dood gaat, vind ik alles best.quote:
Jij bent al 80 ofzo, dus die vlieger gaat waarschijnlijk niet op.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als jij maar eerst dood gaat, vind ik alles best.
Ik ben van de Dunedain, dus ik blijf waarschijnlijk zo'n 300 jaar leven.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij bent al 80 ofzo, dus die vlieger gaat waarschijnlijk niet op.
Sneu wel voor alle komende generaties van FOK!kers.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:20 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ben van de Dunedain, dus ik blijf waarschijnlijk zo'n 300 jaar leven.
Tip: Kom hier dan maar extra vaak kijken. Hopelijk heeft 't effect.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zelfs je topics zijn kankerverwekkend.
Verschil moet er zijn. Ik ben uiteindelijk de enige die overblijft om op de ijzeren troon te gaan zitten.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sneu wel voor alle komende generaties van FOK!kers.
Ik denk dat dat allemaal wel mee zal vallen.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:25 schreef Dingflofbips het volgende:
Klacht is zeer terecht. Het eten is hier (in europa, met Nederland voorop) helemaal naar de kanker.
Dan rot je lekker op uit europaquote:Op woensdag 24 september 2014 18:25 schreef Dingflofbips het volgende:
Klacht is zeer terecht. Het eten is hier (in europa, met Nederland voorop) helemaal naar de kanker.
Waarom?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat dat allemaal wel mee zal vallen.
Er is genoeg controle lijkt me. Denk dat het hier eerder beter dan slechter zal zijn.quote:
Eet eens twee weken niks met e-nummers of voorverpakte shit met meer dan 5 ingrediënten.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk dat dat allemaal wel mee zal vallen.
Nee.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:46 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Eet eens twee weken niks met e-nummers of voorverpakte shit met meer dan 5 ingrediënten.
Heb jij dat?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:48 schreef .sfinx het volgende:
Daarom gewoon een stuk land hebben waar je je eigen groenten verbouwd en runderen slacht.
Dan heb je veel vertrouwen in de controlerende instanties.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
Er is genoeg controle lijkt me. Denk dat het hier eerder beter dan slechter zal zijn.
Ja, best.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:49 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Dan heb je veel vertrouwen in de controlerende instanties.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |