Geappt.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Had zij jou gebeld: "Hoi ik heb een nieuwe vriend? "
ik las verbaasde erectiequote:Op woensdag 24 september 2014 15:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan zou half Nederland met de voorhuid om het hoofd rondlopen en aan jouw eerdere verbaasde reactie te zien is dit niet het geval.
Iedere gek zijn gebrek.quote:
Hahahaha blauwe doosquote:Op woensdag 24 september 2014 15:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
haha en er staat ook lul in je ondertitel
hahaha waar het hart vol van isquote:
Er moet ergens een begin zijn, vriend.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan zou half Nederland met de voorhuid om het hoofd rondlopen en aan jouw eerdere verbaasde reactie te zien is dit niet het geval.
quote:Op woensdag 24 september 2014 15:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hahahaha blauwe doos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker de kut van Veer na een avondje met Dven?
;p ;pquote:Op woensdag 24 september 2014 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
hahaha waar het hart vol van is![]()
![]()
[..]
Er moet ergens een begin zijn, vriend.
nueken die ja?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hahahaha blauwe doos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker de kut van Veer na een avondje met Dven?
bulgaren werken nietquote:Op woensdag 24 september 2014 15:44 schreef LudoSanders het volgende:
Polen en Bulgaren, weet niet of dat zo goed werkt.
tuurlijk wel. samen een beetje zuipen en stelenquote:Op woensdag 24 september 2014 15:44 schreef LudoSanders het volgende:
Jij bent gewoon Braddie in een ander lichaam.quote:
Meer een subthema.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is BT afvallen het centrale thema van de SC geworden?
De frustratie druipt hier van af.quote:
Maakt niet uit, als het erin past, past ie anders harder duwen en spuug gebruiken.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:44 schreef LudoSanders het volgende:
Jaaaquote:Op woensdag 24 september 2014 15:46 schreef TARDIS. het volgende:
dan kunnen ze gelijk voor wickedmen een ps4 stelen in het huis waar ze het tuintje van onderhouden
Frustratie?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De frustratie druipt hier van af.
Totaal geen prestatiequote:Op woensdag 24 september 2014 15:47 schreef TARDIS. het volgende:
Ik kom er net achter dat ik deze account morgen precies één jaar heb. Wat vinden jullie daar van?
quote:Op woensdag 24 september 2014 15:45 schreef chroestjov het volgende:
Jij bent gewoon Braddie in een ander lichaam.
Triest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |