SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi liefdesbrieven sturen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zullen we er een vredelievend topic van maken en nieuwe mensen de kans geven zich tot jizz te ontwikkelen?![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
kanker spel
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ben ik voor.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zullen we er een vredelievend topic van maken en nieuwe mensen de kans geven zich tot jizz te ontwikkelen?![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 14:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zullen we er een vredelievend topic van maken en nieuwe mensen de kans geven zich tot jizz te ontwikkelen?
Hier moest ik dus echt keihard om lachenquote:![]()
![]()
Sounds like a plan. Maar we moeten ons nog steeds het recht voorbehouden om hardleerse mensen er snel uit te joppen.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zullen we er een vredelievend topic van maken en nieuwe mensen de kans geven zich tot jizz te ontwikkelen?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nou nou nouquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Het zou wel leuk zijn als Happy ons het recht geeft mensen uit dit topic te werenquote:Op woensdag 24 september 2014 14:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sounds like a plan. Maar we moeten ons nog steeds het recht voorbehouden om hardleerse mensen er snel uit te joppen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
halloquote:Op woensdag 24 september 2014 14:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
![]()
Ons?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het zou wel leuk zijn als Happy ons het recht geeft mensen uit dit topic te weren
Mij zul je bedoelen.![]()
Penalty reeks in de finale. ik moest laatste penalty tegen houden. Ik hou hem tegen. Bal gaat via de keeper boven kant van de lat, stuitert het veld weer in. rolt met effect heel zachtjes nog geen 5 cm meter naast de keeper het goal in en de keeper staat er naar te kijken
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Je bent gewoon slecht.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:23 schreef over_hedge het volgende:
Penalty reeks in de finale. ik moest laatste penalty tegen houden. Ik hou hem tegen. Bal gaat via de keeper boven kant van de lat, stuitert het veld weer in. rolt met effect heel zachtjes nog geen 5 cm meter naast de keeper het goal in en de keeper staat er naar te kijken![]()
Ik snap dat nooit.
Het goal?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Je bakt er niks van. Gewoon stoppen.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:23 schreef over_hedge het volgende:
Penalty reeks in de finale. ik moest laatste penalty tegen houden. Ik hou hem tegen. Bal gaat via de keeper boven kant van de lat, stuitert het veld weer in. rolt met effect heel zachtjes nog geen 5 cm meter naast de keeper het goal in en de keeper staat er naar te kijken![]()
Dat kan ik niet ontkennen. Maar dit slaat gewoon nergens opquote:kut ea
still streaming
http://www.twitch.tv/beepbeepima_jeep'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Still watchingquote:Op woensdag 24 september 2014 14:24 schreef poker4lifee het volgende:
still streaming
http://www.twitch.tv/beepbeepima_jeep
47 kijkers ook al
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Naniquote:Op woensdag 24 september 2014 14:24 schreef poker4lifee het volgende:
still streaming
http://www.twitch.tv/beepbeepima_jeep![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 september 2014 14:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Het zou wel leuk zijn als Happy ons het recht geeft mensen uit dit topic te weren![]()
![]()
Hee lees de eerste post eens dan. Alleen in geval van voorvochtnoodquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |