abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144853805
FIFA Ultimate Team (FUT)
In deze modus voor de PS4 kun je zelf je ultieme team samenstellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden.

Linkjes:

- FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
- FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/33.page
- Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
- Prijzen opzoeken: http://futbin.com/
- Ultimate Team Noobs Lees Dit: http://forum.ea.com/uk/posts/list/997271.page
- Perfect Links: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page
- Perfect Links: http://www.futwiz.com/en/chemistry/position/gk-cb/gold
- Squad Builder en spelerinformatie: www.wefut.com _O_

Ik presenteer u, in bijna willekeurige volgorde:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: de gamertags
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
De 10 geboden van dit topic:

1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi liefdesbrieven sturen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_144853836
Zullen we er een vredelievend topic van maken en nieuwe mensen de kans geven zich tot jizz te ontwikkelen? O-) :)
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
pi_144853845
kanker spel :r
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_144853868
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zullen we er een vredelievend topic van maken en nieuwe mensen de kans geven zich tot jizz te ontwikkelen? O-) :)
Ben ik voor.
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_144853874
quote:
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:20 schreef over_hedge het volgende:
Hier moest ik dus echt keihard om lachen _O-
  woensdag 24 september 2014 @ 14:21:38 #6
356424 PrideoftheSouth
Quod licet Iovi non licet bovi
pi_144853883
quote:
Sounds like a plan. Maar we moeten ons nog steeds het recht voorbehouden om hardleerse mensen er snel uit te joppen.
NAC Breda
Rèsbaarge
pi_144853887
quote:
Nou nou nou
Elke dag
pi_144853888
quote:
_O-
pi_144853911
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:

[..]

Sounds like a plan. Maar we moeten ons nog steeds het recht voorbehouden om hardleerse mensen er snel uit te joppen.
Het zou wel leuk zijn als Happy ons het recht geeft mensen uit dit topic te weren
Elke dag
pi_144853919
quote:
hallo
pi_144853920
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:22 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

Het zou wel leuk zijn als Happy ons het recht geeft mensen uit dit topic te weren
Ons?
Mij zul je bedoelen.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_144853952
Royke dolt ze allemaal _O_
  woensdag 24 september 2014 @ 14:23:37 #13
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_144853954
Ik ben op zoek naar de duurste bronze kits. Iemand die al een paar heeft gevonden?
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_144853965
Penalty reeks in de finale. ik moest laatste penalty tegen houden. Ik hou hem tegen. Bal gaat via de keeper boven kant van de lat, stuitert het veld weer in. rolt met effect heel zachtjes nog geen 5 cm meter naast de keeper het goal in en de keeper staat er naar te kijken :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_144853974
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:23 schreef over_hedge het volgende:
Penalty reeks in de finale. ik moest laatste penalty tegen houden. Ik hou hem tegen. Bal gaat via de keeper boven kant van de lat, stuitert het veld weer in. rolt met effect heel zachtjes nog geen 5 cm meter naast de keeper het goal in en de keeper staat er naar te kijken :')
Je bent gewoon slecht.
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_144853986
Ik snap dat nooit.

Het goal?
Elke dag
pi_144853989
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:23 schreef over_hedge het volgende:
Je bakt er niks van. Gewoon stoppen.
pi_144854000
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:24 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Je bent gewoon slecht.
Dat kan ik niet ontkennen. Maar dit slaat gewoon nergens op :P kut ea
pi_144854002
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_144854009
quote:
Still watching

47 kijkers ook al _O_
Elke dag
pi_144854120
quote:
Nani _O_
pi_144854144
zie je mijn fifa swag?
http://www.twitch.tv/roydewit

sloop ze een voor een
pi_144854163
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:22 schreef Timmy_Turner het volgende:

[..]

:')
pi_144854206
quote:
14s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:29 schreef Typisch het volgende:

[..]

:')
Hee lees de eerste post eens dan. Alleen in geval van voorvochtnood
Elke dag
pi_144854219
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2014 14:22 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Ons?
Mij zul je bedoelen.
TrapZ is anders een hele goede en eerlijke mod, dat bleek gisteren wel in de stream van Rijst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')