Maar ja wie ben ik, ik zing niet
Op zich vind ik het wel ok, dat die gasten uit Boy-bands die WEL kunnen zingen solo gaan. Kijk maar naar Robbie Williams bijvoorbeeld.
Robbie Williams vind ik overigens ook echt geen bijzonder zanger... maar wel een fenomenaal artiest.
quote:Hij probeert macho te zijn en is wannabe drummer in die clip.
Op zondag 27 oktober 2002 18:36 schreef hbuurt het volgende:
heb het ook gezien en vind het wel meevallen met z'n zangkunsten, niks bijzonders
quote:Doen ze dat zelf dan?
maar dat ze van diemuziek maken
quote:Ik vraag me af waarom hij wil laten zien dat hij zou kunnen drummen, hij verdient toch genoeg, wat doet ie nou moeilijk
Op zondag 27 oktober 2002 20:26 schreef Knaller het volgende:
Hij kan nie zingen!!!
quote:Idd, tis gewoon pop.
Zo rock is dat nummer nou ook weer niet.
quote:Knijp jij je neus eens dicht en ga dan eens zingen, dan klinkt het net als jochie Carter
Op zondag 27 oktober 2002 18:34 schreef kezmania het volgende:
Hij was toenet op tv met een band, mijn stelling was altijd leden van boybandjes kunnen niet zingen, hier moet ik toch van terugkomen
Verder ook top of the pops gezien en ik vond het zwaar triest. Meende zich wel iets teveel rock & roll voor iets wat het zeker niet is. Very sneu hoor
quote:Je hebt het ook wel over Top of the Pops.
Op zondag 27 oktober 2002 18:39 schreef Cybart het volgende:
een 3-tal weken geleden was ie bij Top Of The Pops Saterday (the saterdayshow, BBC One), en eeuuhm hij was razend slecht hoor live, klonk voor geen meter dat geschreeuw van hem
Iedereen die daar life zingt doet het daar slecht. Ik heb het idee dat gewoon die hele show verkeerd wordt opgenomen (het geluid dan he)
quote:nou dit is niet echt top of the pops, dat top of the pops saterday, is gewoon een onderdeel van the saterdayshow (Live programma op zaterdagochtend op de bbc), en dar was dus die nick ook live aan het zingen, klonk niet, gewone totp optredens willen ze nog wel eens overdoen.
Op zondag 27 oktober 2002 22:35 schreef Komakie het volgende:[..]
Je hebt het ook wel over Top of the Pops.
Iedereen die daar life zingt doet het daar slecht. Ik heb het idee dat gewoon die hele show verkeerd wordt opgenomen (het geluid dan he)
quote:Als de Neptunes zich ergens mee bemoeien is het altijd goed ongeacht welke artiest
Op zondag 27 oktober 2002 18:46 schreef -En4Cer- het volgende:
Ik vond het ook niet zo bijzonder.
Like i Love You van Justin Timberlake vind ik darentegen een heel lekker nummer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |