Inderdaad, gewoon recht door zee. Zo kan er niets mis gaan en vis je nooit achter het net.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je dacht: ik gooi het eens over een andere boeg dit jaar.
Nee zijzelf.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
haar dinnetje (nikonlover) veranderde in een viskut?
Ik gok dat wickedmen je erg gemist heeft.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon recht door zee. Zo kan er niets mis gaan en vis je nooit achter het net.
Ik weet het wel zeker, heb me even gesherlocktquote:Op woensdag 24 september 2014 15:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik gok dat wickedmen je erg gemist heeft.
Haha, dat zei ik natuurlijk enkel om een 'gok' grapje te makon.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, heb me even gesherlocktgvd man
![]()
Oh shit, je moet het mij ook nog uitleggenquote:Op woensdag 24 september 2014 15:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Haha, dat zei ik natuurlijk enkel om een 'gok' grapje te makon..
.
.
Jullie moeten die jongen niet zo bij de neus nemen..quote:Op woensdag 24 september 2014 15:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
.
.
quote:Op woensdag 24 september 2014 15:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
.
.
A day in the life of 2NutZ:quote:Op woensdag 24 september 2014 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, heb me even gesherlocktgvd man
![]()
als ze op de camping lag en een slet is: jaquote:Op woensdag 24 september 2014 15:05 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Nee zijzelf.
Maar er zal daar toch niet veel geneukt worden, toch?
Kut libbie.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ze op de camping lag en een slet is: ja
2NutZ plsquote:Op woensdag 24 september 2014 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
Ja, want sherlock is alleen weer voor jouhet begint obsessief te worden.. kijk daar mee uit.
Doe ff normaal jaquote:Op woensdag 24 september 2014 15:11 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kut libbie.
[..]
2NutZ pls. Ik vind Dima nog interessanter dan jou alhoewel dat niet natuurlijk niet positief hoeft te zijn.
Je bent een soort Nikonlover of Braddie voor mij. Altijd vermakelijk.
Gvdquote:Op woensdag 24 september 2014 15:13 schreef BlauweTijger het volgende:
2NutZ wat vind jij, zal ik het mijn ex vertellen als ik een nieuwe vriendin heb? We hebben best een history dus lijkt het me wel netjes. Ben benieuwd naar je mening
Ik denk dat je mijn mening nu wel kentquote:Op woensdag 24 september 2014 15:13 schreef BlauweTijger het volgende:
2NutZ wat vind jij, zal ik het mijn ex vertellen als ik een nieuwe vriendin heb? We hebben best een history dus lijkt het me wel netjes. Ben benieuwd naar je mening
Alleen als het toevallig ter sprake komt. Je gaat haar toch niet hierom bellen ofzoquote:Op woensdag 24 september 2014 15:13 schreef BlauweTijger het volgende:
* Dat ik een nieuwe vriendin heb.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Nou nee, maar oke..quote:Op woensdag 24 september 2014 15:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn mening nu wel kent
Hmm naja aangezien we tijd hebben gehad lijkt het me wel normaal dat ze het van mij hoort ipv dat ze ons opeens ziet lopen zeg maar.. Vind ik netjes.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alleen als het toevallig ter sprake komt. Je gaat haar toch niet hierom bellen ofzowrijf het er nog meer in.
Maar is nu official?
Hierbovenquote:Op woensdag 24 september 2014 15:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
* Dat ik een nieuwe vriendin heb.
Waarom zou je, ziet of hoort ze vanzelf wel.
De enige reden waarom je ex nog bij je wil zijn is omdat ze jou terug wil, dus nee, ik zou het niet doen.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:13 schreef BlauweTijger het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |