Fuck em' good, fuck em' hard. Fuck em' all.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Niets, hij heeft ook helemaal geen bestaansrecht meer, ik zeg dan ook nuke 'm!
ah zo. Ik zag al vloeibaar glas in het rond spattenquote:Op woensdag 24 september 2014 16:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
nee nee nee nee
vuurspugen geweaun lampe olie (niet inslikken en niet tegen de wind in spugen)
Glaslopen, is easy oppevlakte van je voet is groot genoeg om geen wondjes te krijgen druk wordt verdeeld.
leuk heur we haalde er toen een hele vakantie mee bijelkaar met zn 4en
hippie tijd na de hippie tijd Kut hippie zou Jian zeggenquote:Op woensdag 24 september 2014 16:32 schreef Voxs het volgende:
[..]
ah zo. Ik zag al vloeibaar glas in het rond spatten
Leuke herinneringen dus.
Dat klinkt welhaast fatalistisch. Nee toch?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:32 schreef Jian het volgende:
Ik kan van alles zeggen, maar ik doe het niet, ...... niet meer!
Ik zat me even af te vragen of ik fatalistisch ben, maar nee, lang niet altijdquote:Op woensdag 24 september 2014 16:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat welhaast fatalistisch. Nee toch?
quote:Op woensdag 24 september 2014 16:32 schreef Jian het volgende:
Ik kan van alles zeggen, maar ik doe het niet, ...... niet meer!
Lang niet altijd. pfft gelukkig maar. ;+quote:Op woensdag 24 september 2014 16:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zat me even af te vragen of ik fatalistisch ben, maar nee, lang niet altijd
Heeft je cv genoeg bar?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:46 schreef isax het volgende:
wel warm water
geen verwarming
god haat mij vandaag
Symboolpolitiek, altijd mooi.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:51 schreef Jian het volgende:
Brain, Brain, Brainieeeeeeeee, Brainieeeeeeeeeee! Yes, Yesssss, Hoppaaaaaaaaa!![]()
Paspoort jihadist ingetrokken
Het paspoort van de Nederlandse jihadist Muhajiri Shaam is ingetrokken. Dat heeft de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) laten weten.
Daarnaast zijn eerder al zijn banktegoeden bevroren en is hij uitgeschreven uit de gemeentelijke basisadministratie, zo hebben bronnen aan De Telegraaf gemeld.
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_ingetrokken__.html
Mosterd ....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |