Huh? ik ben van helemaal nietsquote:Op woensdag 24 september 2014 15:55 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij bent van de Dikke Van Dale.
quote:Op woensdag 24 september 2014 15:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Huh? ik ben van helemaal niets![]()
Ik heb zelfs geen idee meer waar we het over hadden.
over schinkquote:Op woensdag 24 september 2014 15:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Huh? ik ben van helemaal niets![]()
Ik heb zelfs geen idee meer waar we het over hadden.
Doodseskaders gesignaleerd.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:59 schreef Joezi het volgende:
Hup Holland hup!! Laat de leeuw niet in zijn hempie staan...
[ afbeelding ]
Ow dank!quote:
Klote Defensie.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:04 schreef Joezi het volgende:
We zijn er bij en dat is primaaa! VIVA HOLLANDIA!!
[ afbeelding ]
Ik heb dat wel eens gedaan (vroegah)quote:
vrugah was alles beterquote:Op woensdag 24 september 2014 16:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gedaan (vroegah)
Trokken we met een paar door Spanje en Frankrijk, om geld te verdienen gingen we glas lopen vuurspugen en ook dit, als die aanstaat verbrand je je hand maar anders voel je er weinig van.
Zolang je maar niet zweet
Glas vuurspugen? Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:12 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gedaan (vroegah)
Trokken we met een paar door Spanje en Frankrijk, om geld te verdienen gingen we glas lopen vuurspugen en ook dit, als die aanstaat verbrand je je hand maar anders voel je er weinig van.
Zolang je maar niet zweet
nee nee nee neequote:Op woensdag 24 september 2014 16:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Glas vuurspugen? Hoe doe je dat?
nice btw dat liedje
Alles past, uiteindelijkquote:
geen tyfus, daarom is het nog leukquote:Op woensdag 24 september 2014 16:22 schreef isax het volgende:
wat heeft deze sc eigenlijk nog te maken met utopia vraag ik me soms af.
Niets, hij heeft ook helemaal geen bestaansrecht meer, ik zeg dan ook nuke 'm!quote:Op woensdag 24 september 2014 16:22 schreef isax het volgende:
wat heeft deze sc eigenlijk nog te maken met utopia vraag ik me soms af.
quote:Op woensdag 24 september 2014 16:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
geen tyfus, daarom is het nog leuk
Dooddoeners.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
Alles past, uiteindelijk
we zijn maar gerecyclede atomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |