kan wel vragen aan mijn broer waar je goed kan zuipenquote:Op woensdag 24 september 2014 13:51 schreef Gert het volgende:
[..]
ook gewoon een "öl"?
want dat viel me enorm mee in Stockholm. Een biertje was pirma te betalen! Flessen sterke drank moet je er niet gaan kopen, astronomisch, maar drank met lage alcoholpercentage is best te doen daar.
nee ik doelde idd op sterke drank, bier valt mee jaquote:Op woensdag 24 september 2014 13:51 schreef Gert het volgende:
[..]
ook gewoon een "öl"?
want dat viel me enorm mee in Stockholm. Een biertje was pirma te betalen! Flessen sterke drank moet je er niet gaan kopen, astronomisch, maar drank met lage alcoholpercentage is best te doen daar.
regent het nog joh? ik dacht die buien nu wel weg zouden zijnquote:Op woensdag 24 september 2014 14:17 schreef isax het volgende:
ik wil gaan winkelen maar mijn plu is overleden
volgens buien radar (en de lucht) blijft het niet droogquote:Op woensdag 24 september 2014 14:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
regent het nog joh? ik dacht die buien nu wel weg zouden zijn![]()
woont hij daar?quote:Op woensdag 24 september 2014 13:59 schreef isax het volgende:
[..]
kan wel vragen aan mijn broer waar je goed kan zuipen
dat doet hij daar alleen maar lijkt wel![]()
die heeft sinds zijn huidige baan de echte katers ontdekt
nee werkt voor een deens bedrijf dus word veel daar heen gevlogen.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:32 schreef Gert het volgende:
[..]
woont hij daar?
een leuke insider tip is natuurlijk welkom.
ah oké. nou local dingetjes zijn vast wel nodig, want in februari moet je er rekening mee houden dat je regelmatig even naar binnen moet om droog en warm te worden.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:34 schreef isax het volgende:
[..]
nee werkt voor een deens bedrijf dus word veel daar heen gevlogen.
maar gaat veel met zijn deense collegas om dus kent steeds meer van die local dingetjes.
watjequote:Op woensdag 24 september 2014 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
ah oké. nou local dingetjes zijn vast wel nodig, want in februari moet je er rekening mee houden dat je regelmatig even naar binnen moet om droog en warm te worden.
quote:
hmm wat ?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:28 schreef isax het volgende:
[..]
volgens buien radar (en de lucht) blijft het niet droog![]()
dus ga er maar niet op wagen. ben al verkouden denk ik
ooh ja, wanneer is de buuf er weer?quote:
Ja PeZu was je voor slomequote:
had ook gelijk dat refreintje in mn kop, tekst bleek wat andersquote:Op woensdag 24 september 2014 14:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja PeZu was je voor slome
Gert deed ook een waardige poging
geen idee. ga denk ik anders de huisbaas bellen/mailen/naar benedenquote:Op woensdag 24 september 2014 14:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja, wanneer is de buuf er weer?
kan je bij de stoppenkast? gewoon even alle stroom eraf halen en met een beetje mazzel rest de ketel weerquote:Op woensdag 24 september 2014 14:51 schreef isax het volgende:
[..]
geen idee. ga denk ik anders de huisbaas bellen/mailen/naar beneden
heb helemaal geen warm water
Wat is je warmtebron?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:51 schreef isax het volgende:
[..]
geen idee. ga denk ik anders de huisbaas bellen/mailen/naar beneden
heb helemaal geen warm water
ja indeed, sloeg nergens opquote:Op woensdag 24 september 2014 14:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
had ook gelijk dat refreintje in mn kop, tekst bleek wat anders
Dát:quote:
quote:Op woensdag 24 september 2014 14:17 schreef isax het volgende:
ik wil gaan winkelen maar mijn plu is overleden
klopt, dat was een klassieker uit de oude doosquote:Op woensdag 24 september 2014 14:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
ja indeed, sloeg nergens op
zeg, die pic in lelijke foto's topic is een oudje![]()
Draken die vechten in de lucht..daar praatten ze toen over.
ja dat wel! ik ben de baas van de stoppenkastquote:Op woensdag 24 september 2014 14:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan je bij de stoppenkast? gewoon even alle stroom eraf halen en met een beetje mazzel rest de ketel weer
en anders bellen ja, geen warm water zuigt
aardlek omgooien.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:54 schreef isax het volgende:
[..]
ja dat wel! ik ben de baas van de stoppenkast![]()
gewoon helemaal overal af halen?
dit jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |