Madonna, daar was ik wel fannig vanquote:Op woensdag 24 september 2014 12:27 schreef Gert het volgende:
[..]
ben een jaar of 7 geleden een keer naar Madonna geweest. Dat vond ik wel erg grappig, heel veel dames tussen de 35 en 45 die opgewonden liepen te doen. Blosjes op de wangen.![]()
En een hoop homo's.
Maar wel prima sfeertje verder.
het ban de bom symboolquote:Op woensdag 24 september 2014 12:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik was toentertijd gelukkig te jongMaar mijn oudere zussen..die sopten behoorlijk
Maar die zweetbandjes en buttons moest ik natuurlijk wel hebben
Naast de anti neutronenbombutton en het pacifistische gebroken geweertje
oh die demonstratie in Den Haag..indrukwekkend..
ach ja gelukkig is muziek persoonlijk maar ik denk dat de meeste wel over zulek groepjes heen groeienquote:Op woensdag 24 september 2014 12:42 schreef Ygritte het volgende:
Hier was ik 'fan' van Take That en Roxette.![]()
(en dan had je nog East 17, Boyzone en 5ive)
New Kids on the blok was ik net te jong voor en met the Backstreetboys vond ik eigenlijk boybands niet echt leuk meer.
Maar ik ken ook zo'n 'kekke mama' van ver in de 30 die nog steeds fan van de Backstreetboys is en trouw de concerten afloopt.
ik wacht met smartquote:
sog: schilder ontwijkend gedragquote:Op woensdag 24 september 2014 12:45 schreef Ygritte het volgende:
't zeikt hier ook... Oh wat jammer nou kan ik mijn kozijn niet schilderen
wat ergquote:Op woensdag 24 september 2014 12:45 schreef Ygritte het volgende:
't zeikt hier ook... Oh wat jammer nou kan ik mijn kozijn niet schilderen
Toen werd er tenminste nog gedemonstreerd. Dat laffe gedoe van tegenwoordig wat 9 van de 10 keer alleen maar 'spul' aantrekt dat graag wil rellen is ook niks.....quote:Op woensdag 24 september 2014 12:38 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Komitee_Kruisraketten_Nee
Die hebben wij een paar week geleden al een paar dagen aan gehad. Toen was het ook zo koud... Hij deed het nog....quote:Op woensdag 24 september 2014 12:49 schreef isax het volgende:
[..]
wat erg
ik heb zo juist mijn verwarming aangeknalt. kijken of die het wil doen
Ja ik kan me het nog goed herinneren ook. Als kind daartussen. Hele straten bomvol (quote:Op woensdag 24 september 2014 12:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toen werd er tenminste nog gedemonstreerd. Dat laffe gedoe van tegenwoordig wat 9 van de 10 keer alleen maar 'spul' aantrekt dat graag wil rellen is ook niks.....
als die het niet doet ben ik wel genaaid want de boiler staat bij de buurvrouwquote:Op woensdag 24 september 2014 12:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die hebben wij een paar week geleden al een paar dagen aan gehad. Toen was het ook zo koud... Hij deed het nog....
ja ooit waren we een opstandig volkjequote:Op woensdag 24 september 2014 12:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja ik kan me het nog goed herinneren ook. Als kind daartussen. Hele straten bomvol () en dan niets anders dan het geluid van ritmisch klappen een tijdje. Indrukwekkend.
gelukkig is het nog niet zo koudquote:Op woensdag 24 september 2014 12:54 schreef isax het volgende:
[..]
als die het niet doet ben ik wel genaaid want de boiler staat bij de buurvrouw
heb ik, ook maar pas tegen 10 uur ofzo doe ik de deur naar buiten pas dicht, lekekr juist die frisse luchtquote:
kopenhagen is mooi, maar ik vind denen zo hard praten, onaangenaam, en de drank is duur in denemarkenquote:Op woensdag 24 september 2014 13:21 schreef Gert het volgende:
Dit is de minste dag van de week, het wordt hierna best weer aardig nazomerweer.![]()
In het weekend gewoon weer 20 graden of meer.
Zou Kopenhagen een beetje leuk zijn in februari? Zoek nog een leuke stad voor een weekendje weg.
Niet te ver want het moet van vr tot zo. Maar feb. is wel echt een kutmaand eigenlijk. Alles grauw..
Vervelend dat. Lekker je onesie aan met sloffen en vest. Muts op ookquote:
ik heb een dekentjequote:Op woensdag 24 september 2014 13:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vervelend dat. Lekker je onesie aan met sloffen en vest. Muts op ook
Dekentjes zijn het bestequote:
ook gewoon een "öl"?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |