Deze bedoel je:quote:
quote:
het is best een ruknummer maar dit is dan weer zo'n ruknummer wat stiekem toch wel aardig is. Of zo. Heb je soms.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:02 schreef Voxs het volgende:
[..]![]()
:
![]()
lol, wat een erg nummer ook
Ik haat het als ik iets niet kan vindenEn ik haat het nog meer als ik een tekst verkeerd heb onthouden
![]()
Je was vast de jongstequote:Op woensdag 24 september 2014 12:03 schreef isax het volgende:
doe maar is leuk.
ik ben naar dat laatste concert geweest in de 013
quote:
Ook al pittige kapseltjes?quote:Op woensdag 24 september 2014 12:06 schreef isax het volgende:
[..]
ja
allemaal van die gekke mama's met sjaaltjes enzo.
ja joh. en meisjes die met hun vader neukte.quote:
quote:Op woensdag 24 september 2014 12:09 schreef PeZu het volgende:
als de tekst toch niet helemaal klopte, deze dan wellicht?
eerste wat in me opkwam maar toen dacht ik, meh nee, die tekst klopt total niet Pquote:
quote:Op woensdag 24 september 2014 12:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
eerste wat in me opkwam maar toen dacht ik, meh nee, die tekst klopt total niet P
yw
gezellig avondje uit zegquote:Op woensdag 24 september 2014 12:09 schreef isax het volgende:
[..]
ja joh. en meisjes die met hun vader neukte.![]()
kreeg een bitchfight met die rare vogel omdat ik blijkbaar op haar plek stond
ze sloeg me met haar tas
ik duwde mijn elleboog in der ribben
Zouden die nu volwassen vrouwen die avond weer even hun hysterische dweep bakvissen gedrag hebben los laten barsten?quote:
nou daar leek het wel opquote:Op woensdag 24 september 2014 12:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zouden die nu volwassen vrouwen die avond weer even hun hysterische dweep bakvissen gedrag hebben los laten barsten?
Levensgevaarlijk om daar tussen te staan
ben een jaar of 7 geleden een keer naar Madonna geweest. Dat vond ik wel erg grappig, heel veel dames tussen de 35 en 45 die opgewonden liepen te doen. Blosjes op de wangen.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Zouden die nu volwassen vrouwen die avond weer even hun hysterische dweep bakvissen gedrag hebben los laten barsten?
Levensgevaarlijk om daar tussen te staan
Ik was toendertijd gelukkig te jongquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |