Jouw vader heeft je moeder geneuky.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:32 schreef Prospos het volgende:
[..]
Ik ben jouw gekke vader niet...
Heb je dat helemaal zelf bedacht? knap hoor, stop je leutertje maar weer in je broek.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:35 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Jouw vader heeft je moeder geneuky.
r es opquote:Op woensdag 24 september 2014 15:36 schreef Prospos het volgende:
[..]
Heb je dat helemaal zelf bedacht? knap hoor, stop je leutertje maar weer in je broek.
Schelden met kankerquote:
Afgeven op hbo en het dan zelf met hoofletters schrijven. Kneus.quote:
?quote:Op woensdag 24 september 2014 15:42 schreef Prospos het volgende:
[..]
Schelden met kankerDenk hier maar aan als jouw ouders het hebben en jaren lijden en dan sterven. Gebruik je het dan nog? Zeg je dan tegen je kankervader: kanker es op?
Le proffeseur die ging studeren op bejaarde leeftijd. Ga jesjelf trekkequote:
jantjevertonghenquote:Op woensdag 24 september 2014 15:51 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Le proffeseur die ging studeren op bejaarde leeftijd. Ga jesjelf trekke
Of jijzelf met jw eindeloze gebruik van kk en smeken om.bans van andere.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:02 schreef deadprez het volgende:
Begint wel weer eens tijd te worden dat TS een ban krijgt.
Ga vooral zo door hoor, ik hoef nergens om te smeken.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:06 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Of jijzelf met jw eindeloze gebruik van kk en smeken om.bans van andere.
Hoi ik ben deadprez,quote:Op woensdag 24 september 2014 17:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ga vooral zo door hoor, ik hoef nergens om te smeken.
quote:Op woensdag 24 september 2014 18:49 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Hoi ik ben deadprez,
Doe al.7 jaar geen neuk en jij?
quote:Op woensdag 24 september 2014 17:02 schreef deadprez het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Wat een hypocriet mannetje ben jij eigenlijk zelf lap je ook regels aan je laars, en roep je steeds met kk. Beetje hypocriet niet? Verbeter het forum begin bij jezelf.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:02 schreef deadprez het volgende:
Kom je het voor je vriendje opnemen?quote:Op woensdag 24 september 2014 19:00 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Wat een hypocriet mannetje ben jij eigenlijk zelf lap je ook regels aan je laars, en roep je steeds met kk. Beetje hypocriet niet? Verbeter het forum begin bij jezelf.
Neuh ik neem niets op voor niemand, neem enkel wat feiten op. Je bent A geen mod, B je hebt zelf ook notes en C je hebt zelf wel eens een ban gehad, ik ook hoor. Maar kom nu niet doen alsof jij hier de baas bent, er is een reden waarom ze jou geen mod maakte. Denk daar maar eens over na Deadprez.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kom je het voor je vriendje opnemen?
Die klapjosti moet gewoon eens optyfen.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Neuh ik neem niets op voor niemand, neem enkel wat feiten op. Je bent A geen mod, B je hebt zelf ook notes en C je hebt zelf wel eens een ban gehad, ik ook hoor. Maar kom nu niet doen alsof jij hier de baas bent, er is een reden waarom ze jou geen mod maakte. Denk daar maar eens over na Deadprez.
Maar dat is niet aan jou of mij of te bepalen, en je kan een ban krijgen voor een ban-aanvraag. Verder heeft Opa_bakkebaard aangegeven niet te huilen over users en dat zij heus wel een oogje in het zeil houden en actie ondernemen wanneer dat nodig is, er staat niet voor niets een streep door de heer cactus.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die klapjosti moet gewoon eens optyfen.
Lekker fucking boeiend.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:04 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maar dat is niet aan jou of mij of te bepalen, en je kan een ban krijgen voor een ban-aanvraag. Verder heeft Opa_bakkebaard aangegeven niet te huilen over users en dat zij heus wel een oogje in het zeil houden en actie ondernemen wanneer dat nodig is, er staat niet voor niets een streep door de heer cactus.
Ik zeg enkel dat jij net zo hard de regels breekt dan Jantje, namelijk een regel breken waarvoor je wellicht geband kan worden, dat is alles. Doe ermee wat je ermee wilt.quote:Op woensdag 24 september 2014 19:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lekker fucking boeiend.Dat laatste is dan wel weer goed om te horen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |