Ja, dat is het ook, als het daadwerkelijk bij alle 6+en zo is is het een enorme blunder van Apple ja.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:22 schreef Michielos het volgende:
ik vind het opzich wel erg dat iets met die kwaliteit zo easy buigt. Je hoeft bij wijze van maar een strakke broek aan te trekken :S
quote:Op woensdag 24 september 2014 14:23 schreef Michielos het volgende:
het hele webcare team van Apple is er zo te zien ook weer![]()
![]()
yep, kan me voorstellen dat meer toestellen daar last van hebben.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook, als het daadwerkelijk bij alle 6+en zo is is het een enorme blunder van Apple ja.
Maar nogmaals, dat is echt niet alleen aan Apple voorbehouden :
http://badmofo.nl/blog/20(...)uigende-smartphones/
Maar ja, het is enorm slordig en zou niet mogen gebeuren als je je product goed hebt getest.
quote:Op woensdag 24 september 2014 14:17 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Blijf jij maar in je handjes knijpen wanneer Apple iets toevoegt aan iOS wat al jaaaren beschikbaar is op Android
Je zou maar eens lezen.quote:
Erg slordig inderdaad.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is het ook, als het daadwerkelijk bij alle 6+en zo is is het een enorme blunder van Apple ja.
Maar nogmaals, dat is echt niet alleen aan Apple voorbehouden :
http://badmofo.nl/blog/20(...)uigende-smartphones/
Maar ja, het is enorm slordig en zou niet mogen gebeuren als je je product goed hebt getest.
Waar moet je het ding dan laten?quote:Wat is de deal dan? Simpel: de iPhone 6 Plus is groot, heel groot. Als je die in je broekzak doet (hoe past dat?!?) en gaat zitten kan je je telefoon buigen. Dat is niet omdat Apple slechte telefoons maakt, of omdat andere bedrijven slechte telefoons maken (want er buigt wel vaker een telefoon), maar omdat jij dom bent. Yup. Ik heb het gezegd. Als je iets dat dun en breekbaar is buigt en het gaat kapot, dan is dat je eigen schuld.
En tevens een stuk dunner. Vergeet dat niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:26 schreef MaGNeT het volgende:
Uit dat eerder geposte filmpje blijkt dat die Apple 6 plus een stuk slapper is dan de Note 3.
Noem jij dan eens even wat mogelijkheden die ontbreken zolang je geen custom mod draait dan?quote:
Kijk eens wat die piemel met dat petje precies met die telefoons doetquote:
stabiliteit, al is dat sowieso een redelijk onbekend begrip in de Androidwereld (als we toch weer even flamen heen en weer)quote:Op woensdag 24 september 2014 14:33 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Noem jij dan eens even wat mogelijkheden die ontbreken zolang je geen custom mod draait dan?
Probleem is dus dat de iPhone 6 plus buigt in de broekzak als je bijvoorbeeld ergens gaat zitten en de broek wat strak zit. Een telefoon van 800+ euro moet dat gewoon niet doen.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:35 schreef Wootism het volgende:
[..]
Kijk eens wat die piemel met dat petje precies met die telefoons doet
Zo hoor je gewoon niet met een telefoon om te gaan.
Net als die drop tests...
Iedereen vind het opeens een zwakke telefoon omdat glas breekt en aluminium buigt als je het op de grond laat flikkeren.
Omdat jij zit te kutten met custom roms en op die manier de stabiliteit in gedrang brengt, dan ligt dat meer aan jouw gekut dan aan Android zelfquote:Op woensdag 24 september 2014 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
stabiliteit, al is dat sowieso een redelijk onbekend begrip in de Androidwereld (als we toch weer even flamen heen en weer)
In het geval van bijvoorbeeld Samsung de mogelijkheid tot het opslaan van meer data mits de juiste custom ROM. Touchwiz is echt enorm bloated.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:33 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Noem jij dan eens even wat mogelijkheden die ontbreken zolang je geen custom mod draait dan?
Ik zat er al op te wachten jaquote:Op woensdag 24 september 2014 14:36 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Omdat jij zit te kutten met custom roms en op die manier de stabiliteit in gedrang brengt, dan ligt dat meer aan jouw gekut dan aan Android zelf
quote:Op woensdag 24 september 2014 14:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
In het geval van bijvoorbeeld Samsung de mogelijkheid tot het opslaan van meer data mits de juiste custom ROM. Touchwiz is echt enorm bloated.
Ik heb ook last gehad van instabiliteit na het flashen van tig custom romsquote:Op woensdag 24 september 2014 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten ja.
echt totale kolder, maar goedquote:Op woensdag 24 september 2014 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
stabiliteit, al is dat sowieso een redelijk onbekend begrip in de Androidwereld (als we toch weer even flamen heen en weer)
Eigenlijk ging het dan ook niet om functies, meer om functionaliteit en stabiliteit. Daar zijn al wat voorbeelden van opgenoemd en daar refereerde ik dan ook naar.quote:
Ik heb ervaring met meerdere Android devices in originele staat. (verschillende tabs en een Huawei)quote:Op woensdag 24 september 2014 14:36 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Omdat jij zit te kutten met custom roms en op die manier de stabiliteit in gedrang brengt, dan ligt dat meer aan jouw gekut dan aan Android zelf
ik merk die dingen over stabiliteit en crashende apps zelf eigenlijk totaal niet. Maar goed, dat zal wel zo zijn denk ik danquote:Op woensdag 24 september 2014 14:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eigenlijk ging het dan ook niet om functies, meer om functionaliteit en stabiliteit. Daar zijn al wat voorbeelden van opgenoemd en daar refereerde ik dan ook naar.
Eigenlijk geef je het zelf al aan, Touchwiz is van Samsung... Probleem wordt niet veroorzaakt door Androidquote:Op woensdag 24 september 2014 14:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
In het geval van bijvoorbeeld Samsung de mogelijkheid tot het opslaan van meer data mits de juiste custom ROM. Touchwiz is echt enorm bloated.
Verzin maar weer dingen, zoals altijd.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
echt totale kolder, maar goedje mag die mening hebben, je hebt immers meer IT diploma's dan menig ander op dit forum en werkt voor 40 bedrijven
nja, ik vind dat stabiliteitsgeneuzel ook wel verzonnen als ik eerlijk ben. Ik merk er totaal niets van en anderen met mij ook niet. Je zou toch denken dat als Android ZOOOO instabiel is, ook wij er op zijn minst iets van zouden moeten merken en niet alleen Samsung users (zum beispiel)quote:Op woensdag 24 september 2014 14:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verzin maar weer dingen, zoals altijd.
En ja, als je even LEEST zie je me nog erbij zeggen dat ik aan het flamen ben.
En bij Samsung bij design, daar buigen ze ook netjes weer terug.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
En tevens een stuk dunner. Vergeet dat niet.
Het brengt wel weer functies die Android standaard niet heeft en wat mensen die Android gebruiken maar al te graag gebruiken in discussies met mensen die Apple gebruiken.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:40 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Eigenlijk geef je het zelf al aan, Touchwiz is van Samsung... Probleem wordt niet veroorzaakt door Android
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |