Volgens Wikipedia zit die in het geheel niet in de serie.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:20 schreef Beavis het volgende:
Maar wat is Penny d'r achternaam?? En dan niet haar echte achternaam maar in de serie....
knock knockquote:Op woensdag 24 september 2014 21:20 schreef Beavis het volgende:
Maar wat is Penny d'r achternaam?? En dan niet haar echte achternaam maar in de serie....
Wafel.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:20 schreef Beavis het volgende:
Ongeveer een cm per maandquote:Op donderdag 25 september 2014 08:57 schreef Badger. het volgende:
Was voor een ander TV achtig iets wat ze voor de opnames heeft gedaan. TBBT schrijvers hebben er een verhaaltje omheen geschreven om het in het nieuwe seizoen te laten passen, maar als het goed is gaat het gewoon weer lang wordenGeen idee hoelang zoiets duurt
Vreemd... iedereen in die serie heeft gewoon een achternaam.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:25 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia zit die in het geheel niet in de serie.
Ja weet ik veel. Het staat op Wikipedia dus het is waar.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:25 schreef erik013 het volgende:
[..]
Vreemd... iedereen in die serie heeft gewoon een achternaam.
Ik geloof je hoorquote:Op donderdag 25 september 2014 10:09 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Het staat op Wikipedia dus het is waar.
Dan nog vind ik dat geen excuusquote:Op donderdag 25 september 2014 10:25 schreef Kiid het volgende:
Misschien heeft ze wel kanker, weet jij veel
quote:Op donderdag 25 september 2014 18:05 schreef A.Jensen het volgende:
[..]
Dan nog vind ik dat geen excuus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |