quote:Deze opleiding is als deeltijdopleiding geregistreerd in het CROHO onder nummer 34035. Na het afronden van deze NVAO-geaccrediteerde bacheloropleiding, mag de titel Bachelor of Business Administration (BBA) worden gevoerd.
Inderdaad maar 1 jaar. Echter studeer ik nu Small Business en Retail management, en wil ik overstappen naar Bedrijfskunde, welke maar 3 jaar duurt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:44 schreef Zapata het volgende:
ja maar voor de zekerheid ff bellen met stufi.
Ik denk eerder dat je een probleem krijgt om je opleiding voort te zetten bij de LOI.
Ik wou dit ook doen maar ze willen per vak kijken of je een vrijstelling kan krijgen (en dan zit je dus met veranderde/verouderde vakken) EN alle praktijk stages moeten overnieuw.
Dit kreeg ik in elk geval te horen. Ik kon dus niet zo maar ff verder met mijn opleiding.
edit.
In jouw geval gaat het maar om 1 jaar lees ik en waarschijnlijk ook nog van afgelopen jaar. 1 en ander zal bij jouw dus makkelijker gaan
ah op zo'n manier. Je zou nog kunnen proberen vrijstellingen te halen voor bepaalde vakken.quote:Op woensdag 24 september 2014 00:08 schreef Leontje het volgende:
[..]
Inderdaad maar 1 jaar. Echter studeer ik nu Small Business en Retail management, en wil ik overstappen naar Bedrijfskunde, welke maar 3 jaar duurt.
Begin dus vanaf 0, maar heb maar 'n half jaar vertraging als het mee zit.
Belangrijk aspect is de stufi kwijtschelding, zal even informeren bij duo wellicht wel het beste.
De propedeuse haal ik nog even puur om het niet helemaal voor niets gedaan te hebben. :-)
Je hebt inderdaad geen recht meer op studiefinanciering en het studentenreisproduct wanneer je overstapt naar een deeltijdopleiding. Besluit je te stoppen, vergeet dan niet om je studiefinanciering en je studentenreisproduct stop te zetten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:31 schreef Leontje het volgende:
Uiteraard krijg je alleen studiefinanciering bij een voltijd hbo opleiding, niet bij deeltijd op zelfstudie.
Nu is het zo dat een LOI diploma wel dezelfde waarde heeft dan 1 van een reguliere hogeschool.
Vanwege omstandigheden wil ik eventueel stoppen met mijn voltijd hbo opleiding, ben net begonnen aan het tweede jaar en moet nog 5 punten voor m'n P. Deze ga ik uiteraard sowieso halen.
Maar nu heb ik gehoord wanneer je overstapt naar deeltijd, je wel je studiefinanciering & OV kaart moet stopzetten, maar als je wel het diploma in 10 jaar na eerste maand stufi haalt, de schuld alsnog kwijtgescholden wordt (exclusief lening).
Geldt dit ook voor een LOI hbo diploma?
Alvast bedankt
Edit: De eventuele LOI opleiding welke ik wil gaan volgen, staat het volgende bij. Wellicht is dit van invloed?
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |