Andersen speelt mee, dan komt alles goedquote:Op woensdag 24 september 2014 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd of Ajax nog bekomen is van het matige spel tegen Feyenoord. Straks weet JOS te stunten!11!!1111
Competitievervalsing inderdaad. Dit had de KNVB beter over twee wedstrijden kunnen laten spelen.quote:
Als je hem als buitenspeler opstelt, komt alles goed. Schöne deed het goed dus dan zal Andersen dat ook wel doen of zo.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Andersen speelt mee, dan komt alles goed
okequote:Op woensdag 24 september 2014 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je hem als buitenspeler opstelt, komt alles goed. Schöne deed het goed dus dan zal Andersen dat ook wel doen of zo.
quote:Op woensdag 24 september 2014 18:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Competitievervalsing inderdaad. Dit had de KNVB beter over twee wedstrijden kunnen laten spelen.
Je zult net weer zien dat de keeper van JOS de wedstrijd van zijn leven keept.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:36 schreef GGMM het volgende:
Ajax zo veel beter, zul je net zien dat JOS zo scoort. Dat soort pech heeft Ajax altijd
En die tenues van JOS zijn ook niet echt mooi.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:37 schreef Caland het volgende:
Maar serieus dan kom je op TV en speelt je in zulke paupershirts. Dit is nog erger dan masita ofzo
Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
En die tenues van JOS zijn ook niet echt mooi.
Jaquote:Op woensdag 24 september 2014 18:39 schreef Caland het volgende:
Ik ga maar even netflix aanslingeren. Iemand nog tips?
Om 20:45 speelt Feyenoord uit tegen Go Ahead Eagles.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:39 schreef Caland het volgende:
Ik ga maar even netflix aanslingeren. Iemand nog tips?
Oh echt.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om 20:45 speelt Feyenoord uit tegen Go Ahead Eagles.
Alweer een nederlaag voor Feyenoord, het begint eentonig te worden.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om 20:45 speelt Feyenoord uit tegen Go Ahead Eagles.
Denk jij serieus dat GAE gaat winnen? Ik wil niet á la Shreyas een wedstrijd kapot jinxen maar als GAE dit wint..quote:Op woensdag 24 september 2014 18:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Alweer een nederlaag voor Feyenoord, het begint eentonig te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |