Als je hem als buitenspeler opstelt, komt alles goed. Schöne deed het goed dus dan zal Andersen dat ook wel doen of zo.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Andersen speelt mee, dan komt alles goed
okequote:Op woensdag 24 september 2014 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je hem als buitenspeler opstelt, komt alles goed. Schöne deed het goed dus dan zal Andersen dat ook wel doen of zo.
quote:Op woensdag 24 september 2014 18:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Competitievervalsing inderdaad. Dit had de KNVB beter over twee wedstrijden kunnen laten spelen.
Je zult net weer zien dat de keeper van JOS de wedstrijd van zijn leven keept.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:36 schreef GGMM het volgende:
Ajax zo veel beter, zul je net zien dat JOS zo scoort. Dat soort pech heeft Ajax altijd
En die tenues van JOS zijn ook niet echt mooi.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:37 schreef Caland het volgende:
Maar serieus dan kom je op TV en speelt je in zulke paupershirts. Dit is nog erger dan masita ofzo
Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
En die tenues van JOS zijn ook niet echt mooi.
Jaquote:Op woensdag 24 september 2014 18:39 schreef Caland het volgende:
Ik ga maar even netflix aanslingeren. Iemand nog tips?
Om 20:45 speelt Feyenoord uit tegen Go Ahead Eagles.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:39 schreef Caland het volgende:
Oh echt.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om 20:45 speelt Feyenoord uit tegen Go Ahead Eagles.
Alweer een nederlaag voor Feyenoord, het begint eentonig te worden.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om 20:45 speelt Feyenoord uit tegen Go Ahead Eagles.
Denk jij serieus dat GAE gaat winnen? Ik wil niet á la Shreyas een wedstrijd kapot jinxen maar als GAE dit wint..quote:Op woensdag 24 september 2014 18:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Alweer een nederlaag voor Feyenoord, het begint eentonig te worden.
Geen idee, maar Go Ahead-uit is altijd lastig uiteraard. Al mag Feyenoord deze wel winnen en dan zaterdag voor de competitie mooi de punten inleveren.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk jij serieus dat GAE gaat winnen? Ik wil niet á la Shreyas een wedstrijd kapot jinxen maar als GAE dit wint..
Dit zeg je inmiddels over elke wedstrijd van GAE.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk jij serieus dat GAE gaat winnen? Ik wil niet á la Shreyas een wedstrijd kapot jinxen maar als GAE dit wint..
Ik heb het nog maar een maand. Nu bezig met S8 van Dexter. Breaking Bad komt daarnaquote:Op woensdag 24 september 2014 18:39 schreef Caland het volgende:
Veel plezier. Breaking Bad is de beste serie ooit.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:42 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik heb het nog maar een maand. Nu bezig met S8 van Dexter. Breaking Bad komt daarna
Zoals Littlerabbit kan bevestigen hebben ze tegen ADO alle geluk van de wereld gehad.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dit zeg je inmiddels over elke wedstrijd van GAE.
Als je van ADO wint is dat altijd zo.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals Littlerabbit kan bevestigen hebben ze tegen ADO alle geluk van de wereld gehad.
GAE won niet, duif.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je van ADO wint is dat altijd zo.
Wat is er mis met een duif.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:46 schreef GGMM het volgende:
Jongens, laten we het gezellig houden. Het is helemaal niet leuk elkaar voor duif uit te maken.
SNUIFDUIFquote:Op woensdag 24 september 2014 18:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Hou je bek man je bent zelf een duif.
Speelt JOS sinds kort ook mee in een Netflixserie?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:49 schreef Caland het volgende:
Vooruit die bal.
Vooruit die bal.
zoals jullie horen is het best lastig om trainer van JOS te zijn.
Ik ben nog aan het zoeken wat ik ga kijken duifquote:Op woensdag 24 september 2014 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Speelt JOS sinds kort ook mee in een Netflixserie?
Goeie, vla uit een beker eten tijdens een bekerwedstrijd!quote:Op woensdag 24 september 2014 18:50 schreef GGMM het volgende:
Ik eet vla.
Echter omdat al de kommetjes vies zijn eet ik het nu vanuit een beker.
Ben jij ook een moeilijke eter net zoals Marcel Brands?quote:Op woensdag 24 september 2014 18:50 schreef GGMM het volgende:
Ik eet vla.
Echter omdat al de kommetjes vies zijn eet ik het nu vanuit een beker.
Uh... Nee.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben jij ook een moeilijke eter net zoals Marcel Brands?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |