Oh, dus het lag niet aan Windows! Eindelijk gerechtigheid!quote:Op woensdag 24 september 2014 09:33 schreef NietDoen het volgende:
Niet met telefoons om kunnen gaan en daar het bestuuringsysteem de schuld van geven
Het is de schuld van de rabobankapp.quote:Op woensdag 24 september 2014 09:40 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Oh, dus het lag niet aan Windows! Eindelijk gerechtigheid!
LIVEOV IS ALLEEN VOOR APPLE!!!!!!!!quote:Op woensdag 24 september 2014 02:08 schreef mapima het volgende:
Wtf. Dat liveov voor android. WAT EEN CHAOS GEEN PLATTEGROND EN OOK ALLEEN MAAR BUS EN TRAM
D9E HIER GVD EENS WAT AAN ANDROID
En ik maar denken dat het de koosnaam van de gebruikers van Google-telefoons zijnquote:Op woensdag 24 september 2014 10:34 schreef Dettol het volgende:
TS noemt gewoon alles wat ze niet snapt "Android"
Het is niet zozeer dat ik er niet mee om kan gaan maar meer dat ik er niet mee om wil gaan.quote:Op woensdag 24 september 2014 09:33 schreef NietDoen het volgende:
Niet met telefoons om kunnen gaan en daar het bestuuringsysteem de schuld van geven
OS 10quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:36 schreef Koelkastdier het volgende:
[..]
Ik heb een BlackBerry z10, nergens last van!
okquote:Op woensdag 24 september 2014 11:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is niet zozeer dat ik er niet mee om kan gaan maar meer dat ik er niet mee om wil gaan.
HEBBEN JULLOE UBERHAIPT OOIT LIVEOV OP IOS BEKEKEN VLGNS MIJ WETEN JULLIE NIET WAAR JULLIE OVER PRATEN HOJ OS ANDERS OP ANDROID HEEL ERG SLECHT OOKquote:Op woensdag 24 september 2014 10:35 schreef LetsGame het volgende:
Ik heb een leuke app gevonden: het heet Whatsapp
Voor de volgende keer WEET WAT JE KOOPT.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:49 schreef mapima het volgende:
[..]
HEBBEN JULLOE UBERHAIPT OOIT LIVEOV OP IOS BEKEKEN VLGNS MIJ WETEN JULLIE NIET WAAR JULLIE OVER PRATEN HOJ OS ANDERS OP ANDROID HEEL ERG SLECHT OOK
Gebruik deze nou gewoon:quote:Op woensdag 24 september 2014 02:08 schreef mapima het volgende:
Wtf. Dat liveov voor android. WAT EEN CHAOS GEEN PLATTEGROND EN OOK ALLEEN MAAR BUS EN TRAM
D9E HIER GVD EENS WAT AAN ANDROID
ja die heb ik meer wat een chaos en hij zegt dat ik op graskruid in rotterdam ben. ik weet niet eens waar dat is dat kaaryje werkt niet eens.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:55 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Gebruik deze nou gewoon:
https://play.google.com/s(...)wave.ovinfo&hl=nl_NL
Doet het weer perfect nu
Kaartje doet het gewoon. Gewoon rechtsboven op die knop met dat kompasding drukken.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:57 schreef mapima het volgende:
[..]
ja die heb ik meer wat een chaos en hij zegt dat ik op graskruid in rotterdam ben. ik weet niet eens waar dat is dat kaaryje werkt niet eens.
hehe met locatie aan wel. maar je ziet niet op de kaary waar de bus of tram is?quote:Op woensdag 24 september 2014 11:58 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Kaartje doet het gewoon. Gewoon rechtsboven op die knop met dat kompasding drukken.
je hebt toch een tijd dat die bij de halte is? Dan maar 2 minuten eerder met je luie reet naar buiten om bij de halte te gaan staanquote:Op woensdag 24 september 2014 12:01 schreef mapima het volgende:
[..]
hehe met locatie aan wel. maar je ziet niet op de kaary waar de bus of tram is?
Ik heb geen GPS aan en hij weet gewoon waar ik ben.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:01 schreef mapima het volgende:
[..]
hehe met locatie aan wel. maar je ziet niet op de kaary waar de bus of tram is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |