ja en ik wil dat dus weten, want met android kan het wel!quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja klopt
Geen idee hoe dat dan moet op iOS
https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.skywave.ovinfoquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:31 schreef mapima het volgende:
En je hebt ook focking veel apps die niet op de android te krijgen zijn als die ene app waarmee je kan zien waar je bus is als je wacht op de bus.
Oh te laatquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:42 schreef Starman89 het volgende:
[..]
https://play.google.com/s(...)wave.ovinfo&hl=nl_NL
Try again...
Huh werkt die hetzelfde als live ov? Volgens mij zijn dat vertrektijden of ik kijk heel snel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.skywave.ovinfo
Hiermee kun je gewoon realtime tijden zien en de locatie. Ook de treinen en trams zitten erin. Ongetwijfeld beter dan dat Live OV.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:52 schreef mapima het volgende:
[..]
Huh werkt die hetzelfde als live ov? Volgens mij zijn dat vertrektijden of ik kijk heel snel.
Dat treinen missen in liveov kan kloppen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:53 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Hiermee kun je gewoon realtime tijden zien en de locatie. Ook de treinen en trams zitten erin. Ongetwijfeld beter dan dat Live OV.
beetje klein scherm en iphone 6 is kk duur bij hi en andere providersquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:04 schreef HexHunter het volgende:
Koop dan een iPhone en stop met zeiken.
Godverdomme zeg wat een domme kut ben je ook.
Moet je maar niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:05 schreef mapima het volgende:
[..]
beetje klein scherm en iphone 6 is kk duur bij hi en andere providers
Ja je hebt gelijk samsung is een apenmerk had ook liever een htc of sonyquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:06 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Moet je maar niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.
Sowieso Samsung
Je treft het wel, er is nu onderhoud aan de app:quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:02 schreef mapima het volgende:
"fout opgetreden bij download reisgegevens"
ja goede app dat ov van android
Normaal nooit problemen, dus probeer hem morgen eens.twitter:
Nogal logisch natuurlijk. Als professionele ontwikkelaar is het dan ook totaal niet interessant om voor Android applicaties te ontwikkelen. Android doet totaal geen moeite om het systeem veilig te houden waardoor je app, waar je dan uren tijd en energie in hebt gestoken, zo je app overal te downloaden valt en waardoor je er dus geen geld meer aan verdient.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:31 schreef mapima het volgende:
Maar echt ik vind het super gek. Al die andere apps op de iOS zijn ook beter en uitgebreider. Op mijn Androidtelefoon crasht alles maar steeds en springt er steeds reclame en zo. Nu pas realiseer ikmij hoe slecht die apps gemaakt zijn.
En je hebt ook focking veel apps die niet op de android te krijgen zijn als die ene app waarmee je kan zien waar je bus is als je wacht op de bus.
Je vindt ze genoeg hier op FOK!quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:41 schreef wickedmen het volgende:
TS zit je wel echt op de universiteit? Dit is toch ongetwijfeld de schrijfstijl van een mbo'er waarvan sommige mbo'ers nog beter schrijven.
ha dat verklaart een hoop! Maar ken je het terugknopje op android waarmee je als je een youtubefilmpje hebt bekeken terug gaat naar het vorige filmpje? Kan je dat ook op iOS doen? Dat mis ik wel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nogal logisch natuurlijk. Als professionele ontwikkelaar is het dan ook totaal niet interessant om voor Android applicaties te ontwikkelen. Android doet totaal geen moeite om het systeem veilig te houden waardoor je app, waar je dan uren tijd en energie in hebt gestoken, zo je app overal te downloaden valt en waardoor je er dus geen geld meer aan verdient.
Andere oplossing is dan vervolgens om je applicatie vol te stoppen met advertenties zodat je daar je brood mee kunt verdienen. Maar helaas, Android heeft weer de deuren open laten staan waardoor men met simpele applicaties de advertenties kunt blokkeren. Verdien je er dus weer niets aan.
Dus de professionele ontwikkelaar stopt met het steken van energie in zijn of haar apps en blijft lekker verder ontwikkelen voor iOS waar je applicatie wel beschermd wordt. Alleen de zolderkamernerds ontwikkelen nog apps van matige kwaliteit. Die hebben toch niets beters te doen.
Dan heb je ook nog het probleem dat je apps compatibel moeten zijn met oudere versies van Android omdat een groot deel van de gebruikers nog op Android 2.3 zit omdat fabrikanten hun telefoons niet laten updaten. Ook weer zoiets verschrikkelijks. Apple zorgt er gewoon voor dat zoveel als mogelijk mensen de laatste versie van iOS gebruiken.
Dat maakt de apps van iOS veel beter.
Ik heb liever een telefoon die gewoon werkt dan dat ik aan de slag moet gaan met ROM's omdat de fabrikant het vol stopt met functies die onnodig veel resources gebruiken terwijl ze niet nodig zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:39 schreef Sapstengel het volgende:
Apple is voor mongolen die er niet mee om kunnen gaa, zoals TS.
Even popcorn pakken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:16 schreef GhpH het volgende:
Ik ben geen iOS liefhebber maar ik denk toch zeker wel dat apple een terug-knop heeft? toch?
meestal staat er gewoon op het scherm annuleren of terug. maar bij youtube dus niet?quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:16 schreef GhpH het volgende:
Ik ben geen iOS liefhebber maar ik denk toch zeker wel dat apple een terug-knop heeft? toch?
ja heb je gelijk in hoor. mijn samsung s4 doet stoer, wrs door al die kut gimmicks en apps die je niet kan verwijderen als Chaton. Maar voor ROMS moet je rooten en dat gaat vaak mis en Samsung repareert dan nog maar eenmalig je telefoon. Moet je een paar maanden later weer je telefoon opsturen ja dan repareren ze die niet meer omdat hij al 1x na de root is gerepareerd.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb liever een telefoon die gewoon werkt dan dat ik aan de slag moet gaan met ROM's omdat de fabrikant het vol stopt met functies die onnodig veel resources gebruiken terwijl ze niet nodig zijn.
nee hoor, dat hebben wij superieuren niet nodigquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:16 schreef GhpH het volgende:
Niet. De Youtube-applicatie is verschrikkelijk geprogrammeerd. Absoluut niet gericht op iOS.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:13 schreef mapima het volgende:
[..]
ha dat verklaart een hoop! Maar ken je het terugknopje op android waarmee je als je een youtubefilmpje hebt bekeken terug gaat naar het vorige filmpje? Kan je dat ook op iOS doen? Dat mis ik wel.
ah, dat is dus het probleem! nou ben ik toch nog blij dat ik een android telefoon ernaast heb, hoop wel dat youtube zich een keer erop aan gaat passen, mag tijd worden!quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet. De Youtube-applicatie is verschrikkelijk geprogrammeerd. Absoluut niet gericht op iOS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |