Die zijn ook niet helemaal wijs nee.quote:
Hoiquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:40 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Blondje_93 gespot
Die zei ook altijd dat FOK! vol mongolen zit.
jij kunt het wetenquote:Op woensdag 24 september 2014 11:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zijn ook niet helemaal wijs nee.
hey hoi hallo nog ontwikkelingen op relatiegebied?quote:
Klopt.quote:
Goddamnn girl, je slaat de spijker op zijn kop.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
hey hoi hallo nog ontwikkelingen op relatiegebied?![]()
Oke, rustig aan.quote:
laat je niet gek makenquote:Op woensdag 24 september 2014 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, rustig aan.
Alle tijd.
Zijn wel al.quote:
we?quote:
facepalmquote:Op woensdag 24 september 2014 11:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Ze vind me echt heel leuk en ze vind het eng om me te missen en ze weet dan ook niet wat ze met sommige gevoelens aan moet.Ze vind het eng om zich kwetsbaar op te stellen want ik geef haar niet genoeg bevestiging dat ik hetzelfde voel.
![]()
Dat voel ik wss ook niet, omdat het mij iets te snel gaat. Ik ben niet zo van het snelle bestempelen en zeker niet als het om relaties gaat e.d. Dus ik heb gezegd dat we gewoon moeten genieten nu we het leuk hebben en dat die zekerheid er vanzelf wel komt, maar eerst een versnelling terug. Zie haar nu ergens dit weekend en dan praten we er weer rustig over. Op die manier kan er wel iets moois uitkomenNadat ik had uitgelegd dat ik NU niet kan kiezen maar dat wel kan als ik me er de tijd voor neem was ze gerustgesteld.
Daarbij komt dat we exclusief alleen elkaar 'doen'.![]()
![]()
( Ook afspreken etc. )
Ben jij gewoon not that into her?quote:Op woensdag 24 september 2014 11:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Ze vind me echt heel leuk en ze vind het eng om me te missen en ze weet dan ook niet wat ze met sommige gevoelens aan moet.Ze vind het eng om zich kwetsbaar op te stellen want ik geef haar niet genoeg bevestiging dat ik hetzelfde voel.
![]()
Dat voel ik wss ook niet, omdat het mij iets te snel gaat. Ik ben niet zo van het snelle bestempelen en zeker niet als het om relaties gaat e.d. Dus ik heb gezegd dat we gewoon moeten genieten nu we het leuk hebben en dat die zekerheid er vanzelf wel komt, maar eerst een versnelling terug. Zie haar nu ergens dit weekend en dan praten we er weer rustig over. Op die manier kan er wel iets moois uitkomenNadat ik had uitgelegd dat ik NU niet kan kiezen maar dat wel kan als ik me er de tijd voor neem was ze gerustgesteld.
![]()
( Ook afspreken etc. )
Ik bonkte met mijn hoofd op mijn bureau, helaas zat daar een toetsenbord tussen.quote:
Ja, jij welquote:
Friends with benefits-constructie, de oplossing voor alles.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:32 schreef BlauweTijger het volgende:
![]()
![]()
( Ook afspreken etc. )
Jawel.. maar zoals ik al zei vind ik het (denk ik) ook wel 'eng' om snel conclusie te hebben en iets tot een relatie te bestempelen.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij gewoon not that into her?
die vergeet ik meestalquote:
Ja.. daar had ik er dus 3 van rondlopen en met dit meisje was dat allemaal andersquote:Op woensdag 24 september 2014 11:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Friends with benefits-constructie, de oplossing voor alles.
Kom dan ook niet met die troep man...quote:Op woensdag 24 september 2014 11:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht van je.
Dus nu staat er LOL op je voorhoofd?quote:Op woensdag 24 september 2014 11:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik bonkte met mijn hoofd op mijn bureau, helaas zat daar een toetsenbord tussen.
quote:Op woensdag 24 september 2014 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kom dan ook niet met die troep man...
IK wil niet, ZIJ wil mij hard, IK heb genoeg keuze en ZIJ moet blij zijn met mij, IK bepaal hoe wij een 'relatie' ingaan.. IK ben niet zo in to haar maar ZIJ kkhard in mij...
Kom eens met wat nieuws en niet verzonnen eigenverheerlijking pls.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |