Je moet dan ook niet op z'n hoofd zittenquote:Op woensdag 24 september 2014 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon sturen dmv de oren.
En voor remmen gewoon je hakken in het zand.
Bij mij gaat dat niet, want ik raak de grond niet als ik op een shetlander zit.
Hoeft niet perse, gewoon ervan af laten vallen, bij voorkeur als het geregend heeft, dan gaat het makkelijker. Naar boven is wel een uitdaging.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen vervelend met de trap.
a2
Bedankt voor de tip !quote:Op woensdag 24 september 2014 10:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je moet dan ook niet op z'n hoofd zitten
"iets" ....quote:Op woensdag 24 september 2014 10:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeft niet perse, gewoon ervan af laten vallen, bij voorkeur als het geregend heeft, dan gaat het makkelijker. Naar boven is wel een uitdaging.
Ik rijd wekelijks op dat onding, maar dan iets noordelijker
Ja, zowat in scandinavie.quote:
dan zou ik wel een beetje jaloers op je zijnquote:Op woensdag 24 september 2014 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zowat in scandinavie.
Ik weet niet of ik de scandinavische keuken kan waarderenquote:Op woensdag 24 september 2014 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan zou ik wel een beetje jaloers op je zijn
waarom niet?quote:Op woensdag 24 september 2014 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik de scandinavische keuken kan waarderen
Waar zie jij scandinavische restaurants?quote:
ikeaquote:Op woensdag 24 september 2014 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar zie jij scandinavische restaurants?
Zelfde geldt voor Poolse restaurants_
Geeft aan hoe populair een keuken is.
Dat is geen keuken, dat is een verkapte paardenvleeshandel.quote:
The horror@!!quote:Op woensdag 24 september 2014 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OMG NEEN, mijn autistenhart.. zit ik daar met 12 zakjes thee die ik niet lekker vind
Oh vandaar dat ik die niet kenquote:Op woensdag 24 september 2014 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, die is alleen in brabant, limburg en gelderland dacht ik
niks mis met paardenvleesquote:Op woensdag 24 september 2014 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is geen keuken, dat is een verkapte paardenvleeshandel.
Alle plaatsen met aids en ebola.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, die is alleen in brabant, limburg en gelderland dacht ik
Ik hoef geen budgetballetjes, doe dan een paardensteak.quote:
quote:Op woensdag 24 september 2014 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alle plaatsen met aids en ebola.
ik hoef helemaal niks van de ikea.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoef geen budgetballetjes, doe dan een paardensteak.
Of zuurvleis.
Ja echtquote:Op woensdag 24 september 2014 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
The horror@!!!!
[..]
Oh vandaar dat ik die niet ken
Er is niks mis met de meubels, alleen 75% van NL heeft ze.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hoef helemaal niks van de ikea.
dat is er dus mis mee.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er is niks mis met de meubels, alleen 75% van NL heeft ze.
Boeiend, dat is wel een teken dat het goed spul is.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:48 schreef gianni61 het volgende:
ik kom gewoon niet graag in die winkel
veel vrouwen dusquote:Op woensdag 24 september 2014 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boeiend, dat is wel een teken dat het goed spul is.
En wie wel graag naar de Ikea gaat is van lotje getikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |