quote:
quote:
Microsoft is wel achteruitgegaan na Windows 95quote:
na ms dos eigenlijk alquote:Op woensdag 24 september 2014 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Microsoft is wel achteruitgegaan na Windows 95
Vreselijkquote:
ik heb geen zin meerquote:
Dit heb ik al ochtendmottoquote:
En dit ook als motto.quote:
ik had gisteren een x5 bestuurder boos gemaakt, het was een mooie ochtendquote:Op woensdag 24 september 2014 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dit ook als motto.
Ik zag bijna een kleine blauwe107 zich te pletter rijden tegen een ander gebakje.
Jammergenoeg had de bestuurder dat net op tijd in de gaten.
Wat deed je?quote:Op woensdag 24 september 2014 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had gisteren een x5 bestuurder boos gemaakt, het was een mooie ochtend
Bwehehehequote:Op woensdag 24 september 2014 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dit ook als motto.
Ik zag bijna een kleine blauwe107 zich te pletter rijden tegen een ander gebakje.
Jammergenoeg had de bestuurder dat net op tijd in de gaten.
ik reed op de linkerbaan, hij ook, maar hij reed niet door dus ik kwam redelijk snel op hem af. dus toen hij naar rechts ging haalde ik hem in.quote:
Ik zal hem de volgende keer helpen dmv een klein zetje in de flankquote:Op woensdag 24 september 2014 09:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bwehehehe
Jammer wel indeed. Volgende keer beter hoop ik
Doe datquote:Op woensdag 24 september 2014 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zal hem de volgende keer helpen dmv een klein zetje in de flank
quote:Op woensdag 24 september 2014 09:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik reed op de linkerbaan, hij ook, maar hij reed niet door dus ik kwam redelijk snel op hem af. dus toen hij naar rechts ging haalde ik hem in.
schijnbaar vond hij dat een aanleiding om vanaf moment extreem te bumperkleven enzo
Ik zal jou eens dattenquote:
Jeetje, sisquote:
Misschien krijg je het nog eens warm van het fietsen?quote:Op woensdag 24 september 2014 09:06 schreef Dqod het volgende:
Maar ik ga maar eens fietsen, ook al verga ik van de kou
Mogen de windgoden met mij zijn
Hope soquote:Op woensdag 24 september 2014 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien krijg je het nog eens warm van het fietsen?
quote:
als ik hem deze week nog eens tegen kom ga ik eens kijken hoe langzaam ik op de snelweg kan rijdenquote:Op woensdag 24 september 2014 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Mensen die er niet tegen kunnen dat ze worden ingehaald.
Ooit was ik eens aan het inhalen met 120, toen ging iemand ook zwaar bumperkleven, dus ik ging terug naar 110, waardoor het inhalen langer duurde.
Vond meneer niet leuk en ik kreeg twee middelvingers, die op een nogal psychotische manier werden opgestoken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |