Boeie zowiezo IOSquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vroeg het me eigenlijk af. Als ik hem niet kan updaten dan heb ik dus wel een hele oude phone of zo
Ik vroeg het mij gewoon af JA?! jezus zegquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:34 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Boeie zowiezo IOS, Alsof je van Windows 95 naar Windows 98 gaat na 4 updates.
mijn telefoon scherm is tegenwoordig groter dan tomtom. Maar ja, daar heb ik geen houder voorquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel, maar die is kleiner, is gewoon onhandiger. Ik doe het nu wel zonder en eventueel alleen het laatste stukje.
daar had bt eerder deze avond ook last vanquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vroeg het mij gewoon af JA?! jezus zeg
Gewoon in je hand houden tijdens het rijden. Met Google Maps gaat dat wel handig.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn telefoon scherm is tegenwoordig groter dan tomtom. Maar ja, daar heb ik geen houder voor
volgens de politie ben je dan gewoon met je telefoon bezig en krijg je een boetequote:Op dinsdag 23 september 2014 20:41 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Gewoon in je hand houden tijdens het rijden. Met Google Maps gaat dat wel handig.
#Fuckthepopo #Levenmetderisicosquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens de politie ben je dan gewoon met je telefoon bezig en krijg je een boete
Rij al sinds kleins af aan altijd door rood met bijna nooit licht aan op de fiets. 3 a 2 keer aangehouden in totaal.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens de politie ben je dan gewoon met je telefoon bezig en krijg je een boete
Moraal van het verhaal, lelijkerds afknallen is niet erg?quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:53 schreef vigilant7 het volgende:
Heb je dan zo'n beauty van een vrouw, knal je haar af.![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)atste-krachten.dhtml
Wow kk stoer deze jongen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Rij al sinds kleins af aan altijd door rood met bijna nooit licht aan op de fiets.
Gewoon niet bij een FOK! WA groep gaan :$quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dima gespot.
[..]
Jij bent lief meisje dat ik ga witte ridderen.
[..]
Mwahhh niks mis met versieren alleen bij menig Fokker (en dat is deels de WA groep) straalt de wanhoop ervan af.
Yow, ouwe zuipschuit :$quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha as if, sowieso is Veer slimmer en intelligenter dan jullie bij elkaar, dus zeker wel jullie niveau.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha as if, sowieso is Veer slimmer en intelligenter dan jullie bij elkaar, dus zeker wel jullie niveau.
nee joh, die staat al lang de stal uit te mestenquote:Op woensdag 24 september 2014 07:35 schreef hugecooll het volgende:
Chai ligt nog over paarden te dromen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |