sorry, ik was helemaal op aan het gaan in de sbs6 style ruzie hierquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik verwacht wel een beoordeling op mijn topic nu
Echt hequote:Op dinsdag 23 september 2014 20:16 schreef Chai het volgende:
Is hier een kernbom gevallen of zo?Jezus wat een debielen ineens hier.
wordt je daar debiel van?quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:16 schreef Chai het volgende:
Is hier een kernbom gevallen of zo?Jezus wat een debielen ineens hier.
Echt hequote:Op dinsdag 23 september 2014 20:16 schreef Chai het volgende:
Is hier een kernbom gevallen of zo?Jezus wat een labielen ineens hier.
ik zie het, ik ga er zelf al taalfouten door makenquote:
uhm, ja.. waarom vraag je dat?quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:26 schreef Chai het volgende:
Het is toch normaal dat je zonder navigatie naar je eigen huis kan rijden? En dan gaan we er voor het gemak even vanuit dat je gewoon op de snelweg begint en je dus in principe goed zou moeten weten welke richtingen je moet aanhouden.
Als je dat niet kan, dan ben je toch best een beetje dom?
Ik mag de navigatie niet mee, want stiefmoeders heeft hem nodig, want die gaat bij haar oude huis en ouders (in hetzelfde dorp) langs. Terwijl ze die route vaker heeft gereden, iig als passagier met regelmaat.quote:
#Dorpstrugglesquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik mag de navigatie niet mee, want stiefmoeders heeft hem nodig, want die gaat bij haar oude huis en ouders (in hetzelfde dorp) langs. Terwijl ze die route vaker heeft gereden, iig als passagier met regelmaat.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik mag de navigatie niet mee, want stiefmoeders heeft hem nodig, want die gaat bij haar oude huis en ouders (in hetzelfde dorp) langs. Terwijl ze die route vaker heeft gereden, iig als passagier met regelmaat.
Jawel, maar die is kleiner, is gewoon onhandiger. Ik doe het nu wel zonder en eventueel alleen het laatste stukje.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar ja, van wat je tot nu toe over dat mens verteld hebt, heeft ze die navigatie wel nodig
heb je geen navigatie op je telefoon?
who cares?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Jawel maar volgens mij kan je dan je telefoon niet opladen in de magnetron terwijl het wel in de update zit.quote:
Jammer dat dat geen challenge is waarvoor mensen elkaar nomineren.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jawel kan wel, moet je de iPhone eerst upgraden door em om te laden in de magnetron.
Vroeg het me eigenlijk af. Als ik hem niet kan updaten dan heb ik dus wel een hele oude phone of zoquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Moet je ook niet willen IOS8
Bedankt voor de tip. brbquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jawel kan wel, moet je de iPhone eerst upgraden door em op te laden in de magnetron.
ja nu ben ik in de war :squote:Op dinsdag 23 september 2014 20:33 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jawel maar volgens mij kan je dan je telefoon niet opladen in de magnetron terwijl het wel in de update zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |