Ja, zei toch al dat ik woedend ben.quote:
Zou je tong nog iets verder in z'n anus steken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:49 schreef BlauweTijger het volgende:
Complimentjes voor de quotes Wm
Niet zo boosjes doen. Je zag zelf hoe kk debiel je bezig bent..quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou je tong nog iets verder in z'n anus steken.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Vanaf nu.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:52 schreef hugecooll het volgende:
En dat gekk mogen jullie ook wel achterwege laten. Nergens voor nodig + het zorgt voor allerlei ongeplande vakanties
Moet toch beetje op jullie niveau komen. Overigens was mijn eerste reactie op jouw vraag 1800% srs.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet zo boosjes doen. Je zag zelf hoe kk debiel je bezig bent..
Kut Hugecool. 2de keer al in 24 uur tijd dat je mij bedreigt met bans.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:52 schreef hugecooll het volgende:
En dat gekk mogen jullie ook wel achterwege laten. Nergens voor nodig + het zorgt voor allerlei ongeplande vakanties
Alles was 1800% srs volgens mij. Maar was dan ook wel een debiele reactie van je. En zeker niet op mijn niveauquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet toch beetje op jullie niveau komen. Overigens was mijn eerste reactie op jouw vraag 1800% srs.
TR gemaakt. Fijne vakantie.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet toch beetje op jullie niveau komen. Overigens was mijn eerste reactie op jouw vraag 1800% srs.
Haha as if, sowieso is Veer slimmer en intelligenter dan jullie bij elkaar, dus zeker wel jullie niveau.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Alles was 1800% srs volgens mij. Maar was dan ook wel een debiele reactie van je. En zeker niet op mijn niveau
Wow dat is wel een hele brede term op FOK!quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:54 schreef hugecooll het volgende:
Geldt trouwens ook voor overmatig quoten. Gewoon (een beetje) normaal doen
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAHAHAH RAAPB,FLGKHJIRDFL,Cquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha as if, sowieso is Veer slimmer en intelligenter dan jullie bij elkaar, dus zeker wel jullie niveau.
Nooitquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha as if, sowieso is Veer slimmer en intelligenter dan jullie bij elkaar, dus zeker wel jullie niveau.
Oké.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:54 schreef hugecooll het volgende:
Geldt trouwens ook voor overmatig quoten. Gewoon (een beetje) normaal doen
Bedankt Ria.quote:
#Levenophetrandjequote:Op dinsdag 23 september 2014 19:58 schreef Chloroform het volgende:
Overigens gebeurt hier verder echt geen flikker dus was wederom wel een welkome actie van mezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |