Goos hou je kop je bent afgelopen weken hier niet geweest dus je hebt het niet meegekregen. Ook hoef ik je mening nietquote:Op woensdag 24 september 2014 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
Kom dan ook niet met die troep man...
Het kan wat wennen zijn als je bent gewend dat iedereen incl. je omgeving bèta is.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kom dan ook niet met die troep man...
IK wil niet, ZIJ wil mij hard, IK heb genoeg keuze en ZIJ moet blij zijn met mij, IK bepaal hoe wij een 'relatie' ingaan.. IK ben niet zo in to haar maar ZIJ kkhard in mij...
Kom eens met wat nieuws en niet verzonnen eigenverheerlijking pls.
En smalle enkels.quote:
Awwww de mening strookt niet met wat je wilt en bent nu alweer boosjesquote:Op woensdag 24 september 2014 11:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Goos hou je kop je bent afgelopen weken hier niet geweest dus je hebt het niet meegekregen. Ook hoef ik je mening nietGa lekker wickedfuck in zijn kont roeren.
okquote:Op woensdag 24 september 2014 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Awwww de mening strookt niet met wat je wilt en bent nu alweer boosjes
Als ik dat doe heb ik nek- en hoofdpijn.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
Trouwens, net iets meer dan 12 uur geslapen, heerlijk.
quote:
Bindingsangst ofzo?quote:Op woensdag 24 september 2014 11:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jawel.. maar zoals ik al zei vind ik het (denk ik) ook wel 'eng' om snel conclusie te hebben en iets tot een relatie te bestempelen.
Dit is trouwens totaal niet gaande man :squote:Op woensdag 24 september 2014 11:35 schreef 2NutZ het volgende:
IK wil niet, ZIJ wil mij hard, IK heb genoeg keuze en ZIJ moet blij zijn met mij, IK bepaal hoe wij een 'relatie' ingaan.. IK ben niet zo in to haar maar ZIJ kkhard in mij...
Kom eens met wat nieuws en niet verzonnen eigenverheerlijking pls.
En wordt je kei lam wakkerquote:Op woensdag 24 september 2014 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik dat doe heb ik nek- en hoofdpijn.
Nee, qwerty eigenlijk. :Squote:Op woensdag 24 september 2014 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus nu staat er LOL op je voorhoofd?
Dat.. maar dat heb ik ook met middagdutjes..quote:
Echt zo van: Welk jaar is het?quote:Op woensdag 24 september 2014 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat.. maar dat heb ik ook met middagdutjes..
Past dat?quote:Op woensdag 24 september 2014 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, qwerty eigenlijk. :S
Oke.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dit is trouwens totaal niet gaande man :s
geloof er niks vanquote:Op woensdag 24 september 2014 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, qwerty eigenlijk. :S
Conclusie van het niveau poep op de stoepquote:
quote:Op woensdag 24 september 2014 11:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Echt zo van: Welk jaar is het?Helemaal vertieft wakker worden dan.
Ik heb een heel groot hoofd.quote:
Daarom doe ik ook nooit middagdutjes meer. Het ging altijd zo bij mij: 'ff' een powernap van een uur doen, 3 uur later wakker. Na het avond eten is het helemaal verleidelijk om een dutje te gaan doen idd.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat.. maar dat heb ik ook met middagdutjes..en dan gelijk avond eten naar binnen harken.
No sir.
Denk je dat mensen op het internet liegen?quote:
Deed ik een paar jaar geleden wel, nu niet meer, want dan heb ik niks meer aan mn avond. Dan word ik ergens rond half 11 wakker en dan kan ik wel gelijk blijven liggenquote:Op woensdag 24 september 2014 11:43 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Daarom doe ik ook nooit middagdutjes meer. Het ging altijd zo bij mij: 'ff' een powernap van een uur doen, 3 uur later wakker. Na het avond eten is het helemaal verleidelijk om een dutje te gaan doen idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |