Projecteer je eigen trieste bestaan niet op mij, longzuiger.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Stoer iemand beta noemen. Maar stiekem wel elke nacht je je traantjes vrij laten.![]()
slecht opgelet hequote:Op dinsdag 23 september 2014 19:34 schreef madeliefff het volgende:
gvd zat ik al de hele tijd te wachten om lapo te doen , ben ik er niet als het zover is !!!
En deze fascinatie met 2Nutz ook, kktriest weer.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:33 schreef wickedmen het volgende:
Dag 398539: 2NutZ is nog steeds een mongool
Hoe hoger de baviaan klimt, hoe meer je van z'n achterwerk ziet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Projecteer je eigen trieste bestaan niet op mij, longzuiger.
Chloro pls.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Projecteer je eigen trieste bestaan niet op mij, longzuiger.
waar is 2nutz eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En deze fascinatie met 2Nutz ook, kktriest weer.
Echt he.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het is inderdaad vrij bewolkt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat goed dat je iemand denkt te kennen door een fucking forum. Wow.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:35 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Chloro pls.
Ik ken chicks zoals jou. Jij produceert nog meer zuurheid om jouw bestaan dan Dima zuurheid kan posten per dag.
Geband ofzo weeniequote:
Je doet PRECIES hetzelfde.:')quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat goed dat je iemand denkt te kennen door een fucking forum. Wow.Wat een aap ben je.
open er een topic overquote:
*zoals jijquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:35 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Chloro pls.
Ik ken chicks zoals jou. Jij produceert nog meer zuurheid om jouw bestaan dan Dima zuurheid kan posten per dag.
Je spreekt jezelf binnen 2 minuten al tegen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat goed dat je iemand denkt te kennen door een fucking forum. Wow.Wat een aap ben je.
Maar idd, de meeste users zoals jou zijn best doorschijnend. Als je wilt dat ik je een knuffel geef en een elleboog tijdens de seks als je tenminste geefbaar bent voor mij. Geef dat gerust aan. Dan hoef je tenminste niet meer als een chagrijnig chronisch ongestelde wijf te gedragen.quote:
Ik moet huilen om je kkdebiele reacties, nergens claim ik 'mannen zoals jij' te kennen, hazenlip.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je doet PRECIES hetzelfde.:')![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hahhahaha kk debiel. Hahahahah hazenlip.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik moet huilen om je kkdebiele reacties, nergens claim ik 'mannen zoals jij' te kennen, hazenlip.
Huilen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik moet huilen om je kkdebiele reacties, nergens claim ik 'mannen zoals jij' te kennen, hazenlip.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf binnen 2 minuten al tegen.
[..]
Maar idd, de meeste users zoals jou zijn best doorschijnend. Als je wilt dat ik je een knuffel geef en een elleboog tijdens de seks als je tenminste geefbaar bent voor mij. Geef dat gerust aan. Dan hoef je tenminste niet meer als een chagrijnig chronisch ongestelde wijf te gedragen.
Blondje_93 gespotquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Pls dear God, make the retards stop.
Oh ja, daarmee claim ik inderdaad dat ik je door en door ken. Oh wow man heb je mij daar even zeg. Poehquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:39 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Huilen?
''kkbeta dit dat''. Kind je weet niettttt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |