Dat is het beste album van het jaarquote:
Ik citeer:quote:Op woensdag 24 september 2014 13:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat is het beste album van het jaar
Ja die koortjes in het algemeen. Heb WYWH al jaren niet meer gedraaid maar de sax krijg ik de kriebels van.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oeeeehwaaa in WYWH??? Vooral veel sax. Al is dat vooral in Shine on. Wmb toch wel het beste album ooit
Naja, het komt in de buurt jaquote:Op woensdag 24 september 2014 13:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik citeer:
"Ik vind het zo magistraal fantastisch, echt ongelooflijk.elke keer raak ik weer diep ontroerd als ik het hoor. Het is hard op weg om écht mijn favoriete album allertijden te worden. En dan heb ik het serieus over de #1 in mijn top 100 albums lijst."
quote:Op woensdag 24 september 2014 13:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik citeer:
"Ik vind het zo magistraal fantastisch, echt ongelooflijk.elke keer raak ik weer diep ontroerd als ik het hoor. Het is hard op weg om écht mijn favoriete album allertijden te worden. En dan heb ik het serieus over de #1 in mijn top 100 albums lijst."
En eentje die stand houdt hoorquote:
quote:Op woensdag 24 september 2014 13:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Familiars zo goed als Wish you were here? Alsjeblieft zeg.
Fantastisch nummerquote:Op woensdag 24 september 2014 14:18 schreef BoerBert het volgende:
WYWH heeft Welcome To The Machine, he. Vergeet iedereen dat hier?
Minste nummer die er op staat wat mij betreft, dat refrein daarvan hadden ze van mij lievere helemaal compleet weg mogen laten.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:18 schreef BoerBert het volgende:
Ja ik vind dat nummer echt hemmeneks. Is toch alweer 1 van de 5 nummers.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:23 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Minste nummer die er op staat wat mij betreft, dat refrein daarvan hadden ze van mij lievere helemaal compleet weg mogen laten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minste nummer, maar de rest van de plaat is perfect.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:18 schreef BoerBert het volgende:
Volledig mee eens, vooral de laatste delen.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:29 schreef Norrage het volgende:
Ach uiteindelijk is het vooral Shine On (alle parts) dat fantastisch is. De rest luister ik ook bijna niet meer. Shine On![]()
Jon Hopkins en Nils Frahm treden hier samen op volgende week. Just sayin'.quote:
Volgens mij mag jij helemaal niet naar concerten, je valt toch maar flauw. Levensgevaarlijk.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:49 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Jon Hopkins en Nils Frahm treden hier samen op volgende week. Just sayin'.
Niet dat ik kaartjes heb, maar toch, wat een affiche.
Nou nou, wat een burn.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Volgens mij mag jij helemaal niet naar concerten, je valt toch maar flauw. Levensgevaarlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |