we told you so....quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:16 schreef VelitoX het volgende:
[..]
[..]
En dan komen ze met een bundle waar de ik interessantste games natuurlijk al heb..... hahahaha.
Was al wel duidelijk hoe weinig gameplay er vrijgegeven werd en de pers shite die uitkwam was ook niet superlovend oid.quote:
Geen enkele AAA game is wat het zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:43 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Was al wel duidelijk hoe weinig gameplay er vrijgegeven werd en de pers shite die uitkwam was ook niet superlovend oid.
Gewoon overslaan die titel, Alien Isolation schijnt wel goed te zijn als je horror zoekt.
Ik vraag me af wat ze nu precies denken als ze dit soort troep op de markt brengen, hopen ze nu gewoon nog iets van de gemaakte kosten terug te verdienen. Ze moeten toch weten dat het niet helemaal is wat het zou moeten zijn.
Klinkt als Aliens: Colonial Marinesquote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:02 schreef Bredemug het volgende:
The Evil Within 30 minuten gespeeld daarna gelijk verwijderd. Wat een kut spel, daarom dus nooit AAA titels vertrouwen.
oh ja mijn 30 minuten review:
* Slechte voice actors
* Gameplay voelt heel slow aan
* In plaats van eng, wekt het juist irritatie op. (abrupte chapter endings)
* Schiet op het hoofd, maar kogel vliegt wonderbaarlijk 100km naar de andere kant.
Tsjah verder dan dat geen moeite meer ingestopt en dan heb ik het niet over de baggere framerate gehad, of de slechte kwaliteit. Het zag er op trailers 100 keer mooier uit.
yehessquote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:31 schreef mschol het volgende:
https://goldenjoysticks.greenmangaming.com/
Xcom: Enemy unknown gratis bij stemmen op golden joysticks
Nice! Alleen werkt "claim code" niet. Heb nog een account van vorig jaar.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 09:31 schreef mschol het volgende:
Xcom: Enemy unknown gratis bij stemmen op golden joysticks
Ik had vorig jaar ook geklooi met game claimen. Even mailtje sturen en de boel is opgelost, fijne klantenservice daar.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:49 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nice! Alleen werkt "claim code" niet. Heb nog een account van vorig jaar.
Dit. Mij teveel moeite om het te krijgen.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:49 schreef Reintji het volgende:
[..]
geen problemen hier (2x)quote:Op donderdag 16 oktober 2014 14:49 schreef Reintji het volgende:
[..]
gewoon de gegevens van je vorig jaar aangemaakte gmg account invoerenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Dit. Mij teveel moeite om het te krijgen.
Ik las een heel stappenplan ervoor als je al meedeed vorig jaar.
Waar dan precies? Want na 20 keer gebeurde er nog niks.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:49 schreef mschol het volgende:
[..]
geen problemen hier (2x)
blokker je niet toevallig scripts ofzo?
verkeerde gegevens ingevuld?
[..]
gewoon de gegevens van je vorig jaar aangemaakte gmg account invoeren
bij golde joysticks de boel invullen en voten enzoquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Waar dan precies? Want na 20 keer gebeurde er nog niks.
oh het moet echt met je gmg info dusquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:58 schreef mschol het volgende:
[..]
bij golde joysticks de boel invullen en voten enzo
vervolgens hiernaartoe gaan:
het emailadres invullen wat je bij goldenjoysticks hebt gebruikt,
vervolgens username/pass en DoB invullen die bij dat account horen, en op claim free game klikken
vervolgens zal je een mailtje krijgen
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 11:01 schreef Beach het volgende:
[..]
oh het moet echt met je gmg info dus
edit: had op gmg mn gaming nick zonder hoofdletter, vandaar dat het telkens niet ging omdat ik mn nick met hoofdletter invulde
Thuis nog een keer geprobeerd, maar nee. Inloggen bij CVG/Greenman Gaming gaat wel, maar claimen niet. Zal wel een mailtje sturenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:49 schreef mschol het volgende:
[..]
geen problemen hier (2x)
blokker je niet toevallig scripts ofzo?
verkeerde gegevens ingevuld?
[..]
gewoon de gegevens van je vorig jaar aangemaakte gmg account invoeren
let je wel op dat bij claimen de gegevens van het GMG account hoofdlettergevoelig zijn? (in echt alles helaas, dus b.v. ook emailadres)quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 23:29 schreef Reintji het volgende:
[..]
Thuis nog een keer geprobeerd, maar nee. Inloggen bij CVG/Greenman Gaming gaat wel, maar claimen niet. Zal wel een mailtje sturen
Opgelost door nieuw emailadres in te voeren.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 01:11 schreef mschol het volgende:
[..]
let je wel op dat bij claimen de gegevens van het GMG account hoofdlettergevoelig zijn? (in echt alles helaas, dus b.v. ook emailadres)
ik heb trouwens nog een code voor Xcom Enemy within (de uitbreiding) met 80% korting op GMG (dus voor 5 euro)
10 secondequote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoelang duurt het voordat Stean Guard een mailtje stuurt.
Jammer dat het bij mij al sinds gisteren duurt. En nog niets ontvangen.quote:
Opnieuw laten versturen en anders je spam bak checkenquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jammer dat het bij mij al sinds gisteren duurt. En nog niets ontvangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |