Ik had oprecht gehoopt dat de oorspronkelijke geruchten waar waren dat de Nexus een 5.2 inch scherm zou krijgen. Toen ik die 5.9inch steeds waarschijnlijker zag worden, ben ik lekker voor de OPO gegaan. Ik ben zelf nog ietwat sceptisch over de 5.5inch van de OPO, maar ga het vanmiddag ervaren.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
Oei, dit was m'n andere kanshebber, toch wel een maatje té groot;
[..]
Zo kan je bezig blijvenquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
http://www.technobuffalo.(...)release-2015-design/
Ja, echt geweldigquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:05 schreef qua111 het volgende:
[..]
Ik had oprecht gehoopt dat de oorspronkelijke geruchten waar waren dat de Nexus een 5.2 inch scherm zou krijgen. Toen ik die 5.9inch steeds waarschijnlijker zag worden, ben ik lekker voor de OPO gegaan. Ik ben zelf nog ietwat sceptisch over de 5.5inch van de OPO, maar ga het vanmiddag ervaren.
De trend van steeds groter wordende schermen is mij sowieso een raadsel. Want dit is te klein voor phablet formaat, dus ze willen het echt als telefoon zien
Exactly my thoughts!quote:Ja, echt geweldigvroeger was dit phablet formaat, tegenwoordig is dit al redelijk normaal voor een telefoon. Vind eigenlijk de 1+1 ook wat te groot, maarja, je ontkomt er niet aan en het is verder een prima phone voor een nog betere prijs, dus ja, ergens moet je concessies op doen...
Thanks man, heb hem niet meer nodig, je kan die aan iemand anders geven. Heb er vannacht 1 weten te scoren via het forum daar.quote:
Zag het net ja, overigens geven ze aan dat je dit geleverd krijgt;quote:
Dus niet standaard een adapter ofzo. Je bent gewoon speciaal Adelante. Maar dat wisten we al eventjes.quote:IN THE BOX
1x OnePlus One
1x USB Cable
Da's waar, maar tochquote:Op maandag 29 september 2014 21:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
Antutu zegt niet alles Sjow, dat moet jij weten
Ik vind de size prima, maar goed, ik draag hem ook niet in een broekzak.quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo kan je bezig blijvenWel een kleinere
Maar goed, kan ook zomaar nog 9 maanden duren dus...
[..]
Ja, echt geweldigvroeger was dit phablet formaat, tegenwoordig is dit al redelijk normaal voor een telefoon. Vind eigenlijk de 1+1 ook wat te groot, maarja, je ontkomt er niet aan en het is verder een prima phone voor een nog betere prijs, dus ja, ergens moet je concessies op doen...
Het enige 'zware' dat ik even gespeeld heb is Asphalt 8, en dat loopt prima en ziet er zeer gelikt uit. De meeste apps zijn natuurlijk gewoon geschikt voor veel minder krachtige Androids.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik wil goddomme van die screenprotector af waar m'n OPO mee geleverd is, maar nu duurt 't nog 'n week natuurlijk voor ik dat ding binnen heb
Verder wel tevreden met 't toestel hoor, loopt lekker soepel al ben ik nog niet veel verschil met m'n S3 tegen gekomen (nog niks zwaars kunnen uittesten verder).
Zit er een screenprotector bij? En die is ruk? Wel fijn dat er wel iets bij zit tot je de nieuwe hebt toch?quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
Ik wil goddomme van die screenprotector af waar m'n OPO mee geleverd is, maar nu duurt 't nog 'n week natuurlijk voor ik dat ding binnen heb
Verder wel tevreden met 't toestel hoor, loopt lekker soepel al ben ik nog niet veel verschil met m'n S3 tegen gekomen (nog niks zwaars kunnen uittesten verder).
Deze? http://www.amazon.com/gp/(...)RFUIVROGCA4SMC&psc=1quote:Op dinsdag 30 september 2014 15:17 schreef Sjowhan het volgende:
Heb ook geen screenprotector, enkel een lederen (of wat er op lijkt) flipcover, zwart, van amazon.co.uk.
Kostte inclusief verzendkosten rond de 8 euro geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |