Tis wel in dezelfde stad, maar in alle spanning had ik mijn oude en nieuwe gemixt, gebeurt mij nooit maar nu dus wel lol. Gelukkig bestaat het huisnummer niet op die postcode. Heeft maar 1 iemand die postcode, een tankstation, ook toevallig.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:07 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Kost je misschien wel een dag extra, als ze binnen NL even uit moeten zoeken wat er nou wel klopt, postcode of straat...
Bovenstaande postquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:05 schreef Darkomen het volgende:
Heb me ook maar even ingeschreven voor dit mooie toestelletje.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:39 schreef malalatete het volgende:
[..]
Mijn order status is veranderd in complete, want komt er daarna? Laatste fase?
Och ik zie het al, zat in verkeerde emailbox te kijken.
Snel naar de dichtsbijzijnde telefoonwinkel om hem bij te laten knippen danquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:14 schreef Skaai het volgende:
Bummer. Simkaart past niet...
Maar ik ben nu al fan
http://www.ebay.com/itm/G(...)&hash=item2c8778ba02quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:08 schreef Rorsach het volgende:
Heerlijk apparaat, vooral na m'n nogal steeds gaarder worden Galaxy S3.
Nog tips qua screenprotector / case?
Ik had al een nano simkaartje, moest naar micro. De telefoonboer had alleen setjes van 3 (micro naar gewoon, nano gewoon en nano naar micro dus) dus die moest ik maar kopen. 5 Euro, ach ik ben er blij meequote:Op vrijdag 26 september 2014 17:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Snel naar de dichtsbijzijnde telefoonwinkel om hem bij te laten knippen dan
jaloersWanneer heb jij hem beteld
Pics, en bedankt: heb nano micro adapter besteld nu...quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:50 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik had al een nano simkaartje, moest naar micro. De telefoonboer had alleen setjes van 3 (micro naar gewoon, nano gewoon en nano naar micro dus) dus die moest ik maar kopen. 5 Euro, ach ik ben er blij mee.
Ik had hem overigens zondagmiddag besteld, gisteren was hij al door DHL aangeboden. Vanmorgen alsnog bij ouders geleverd
met je iphone de contacten met gmail contacten synchroniserenquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:03 schreef Skaai het volgende:
Kut iCloud, ik wil mijn telefooncontacten overzetten maar kan ze niet van iCloud afkrijgen. MOOI BOUT DIT.
En ik ga iTunes niet missen.
Cloud deed het uiteindelijk, maar idd met gmail gesynchroniseerd. Hendig!quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:14 schreef Manke het volgende:
[..]
met je iphone de contacten met gmail contacten synchroniseren
Batterij is ook best goedquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:49 schreef Skaai het volgende:
[..]
Cloud deed het uiteindelijk, maar idd met gmail gesynchroniseerd. Hendig!
Netflix erop gezet, mooie beeldkwaliteit
mss moet je je username aanpassen naar darkwomenquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:18 schreef Darkomen het volgende:
Euhm, iemand die me kan uitleggen waarom bij het bestellen ik de melding 'Sorry, currently we cannot ship to this address.' krijg?
En hoe een EU charger te bestellen?
Edit: nvmd: http://oneplus.net/choose-country
quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
mss moet je je username aanpassen naar darkwomen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |