SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi liefdesbrieven sturen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
je kan trouwens gewoon inloggen op PSN via je browser en daar geld toevoegen aan je USA account met paypal. Scheelt je weer gedoe met psn kaarten te moeten kopen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hoe kan ik het bewijzen?quote:Zoals? Ik kon geen leuke chick vinden als UI dus dan maar dit.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd voor een volwassener plaatje?![]()
Jouw eerste post even bekekenquote:
bohhh
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:18 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)s_de_klassieker.html
Leuk om keer te zien![]()
Aan het begin; goed gedaan ouwe held!
Inderdaad wel leuk om een keer te zien![]()
![]()
Misschien je favoriete voetballer ofzo? Geen idee wie dat zou zijn trouwens, ik ben niet zo bekend met het eerste elftal van de plaatstelijke VV Veenwoudenquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe kan ik het bewijzen?
[..]
Zoals? Ik kon geen leuke chick vinden als UI dus dan maar dit.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Alleen maar zoete troep drinkenquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jouw eerste post even bekeken
bohhh
[ afbeelding ]![]()
![]()
Klassiekertjequote:Op dinsdag 23 september 2014 13:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jouw eerste post even bekeken
bohhh
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
kindsoldaat.gifquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien je favoriete voetballer ofzo? Geen idee wie dat zou zijn trouwens, ik ben niet zo bekend met het eerste elftal van de plaatstelijke VV Veenwouden![]()
Is goedquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:20 schreef Jorwol het volgende:
Nice DutchSL, kunnen we wedstrijdjes doen om wie de slechtste van FOK! is
Maar Trapz heeft ook een PS4![]()
![]()
![]()
Ben ook niet de slechtstequote:Op dinsdag 23 september 2014 13:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Is goed
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Poule danquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:21 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Is goed
![]()
![]()
Dat lijkt me niet zo'n goed idee.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien je favoriete voetballer ofzo? Geen idee wie dat zou zijn trouwens, ik ben niet zo bekend met het eerste elftal van de plaatstelijke VV Veenwouden![]()
Ik heb nog nooit tegen een fokkers gespeeld geloof ik.
Edit: O nee 1x. Maar dat was toevallig gewoon in divisie 1. Wel gewonnen.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Geen idee maar die ventjes hier neuk ik zo hard dat ze alleen nog maar als peniskoker door het leven kunnen.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
OMG eerste potje meteen een debiele bug..
Potje is afgelopen. Daarna komen de replays van de hele wedstrijd. Daarna keert de camera weer terug op het veld waar de bal nog ligt en waar alle spelers naar elkaar staan te kijken..en nu kan ik niet verder
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Gewoon, iets wanders wat je interesseert en deelwaardig is. Dat blauwe egeltje kennen we nu welquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo'n goed idee.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
PS4quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:23 schreef Tim86 het volgende:
OMG eerste potje meteen een debiele bug..
Potje is afgelopen. Daarna komen de replays van de hele wedstrijd. Daarna keert de camera weer terug op het veld waar de bal nog ligt en waar alle spelers naar elkaar staan te kijken..en nu kan ik niet verder
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |