Marketing. Mijn reclamebureau heeft hem geportretteerd als de Amsterdamse volksheld. Arena uitverkocht, ik mijn nieuwe waggie gekauft.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Volgens mij was ie helemaal niet zo'n hype toen ie nog leefde. Ik begreep niets van die overvolle Arena bij z'n begrafenis.
Maar geen lever.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:43 schreef tetouaribo het volgende:
Deze man heeft hart. Hij is geen doorsnee tatta. Hij is Andre.
Zover ik weet was dat gratis toen..quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:45 schreef beverton het volgende:
[..]
Marketing. Mijn reclamebureau heeft hem geportretteerd als de Amsterdamse volksheld. Arena uitverkocht, ik mijn nieuwe waggie gekauft.
Minimale donatie + hoge consumptieprijzenquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:47 schreef koemleit het volgende:
[..]
Zover ik weet was dat gratis toen..
Precies om die reden ben ik gestopt met mijn marketing opleiding. Die gasten willen aan alles geld verdienen met hun 'amerika, high five' houding en de stomme trucjes om de koper in hun listen te laten trappen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:48 schreef beverton het volgende:
[..]
Minimale donatie + hoge consumptieprijzen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |