quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:30 schreef beverton het volgende:
ik heb je moeder op sm-wijze mishandeld en daarna ziekhard mijn luller in haar poenie gestopt.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
zijn username ook. vigilant 7
vigilant = 8 letters
vigilant is 1 woord, + 7 = 8
voila: 88
Wat is Ferrari_Tape eigenlijk? Plakband voor een Ferrari? Dan is het namelijk Ferrari-tape.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:56 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
zijn username ook. vigilant 7
vigilant = 8 letters
vigilant is 1 woord, + 7 = 8
voila: 88
Ik woon al alleen, het is gewoon die idiote kwestie die me steekt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat je ouder dan 17 bent kan je toch zeggen "ik ga op mijzelf en steek die erfenis in een gat waar de zon niet schijnt". Betekent niet perse dat je gelijk breekt, hebben ze ook geen macht over je. Al dat gejank van die thuiswonende figuren over hun ouders. Toon ballen en ga de deur uit. En ben je daar te arm/laf voor, schik je je maar naar de regels van je ouders.
Als ik nu op mijn 30ste berooid bij mijn ouders intrek weet ik zeker dat mijn ma mij elke dag om 8 uur (ook op zondag) mijn bed uit rammelt en dat ze vindt dat ik mijn kamer op moet ruimen. Ook zal ze als ik om 12 uur savonds richting de kroeg ga, het nodig vinden om te zeggen "nu nog? Vroeger lagen we dan allang in bed". Naja, dat doen ouders. En dat doen ze niet meer als je de deur uit bent.
om 12 uur snachts hoor je niet meer naar een kroeg te gaan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:56 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat je ouder dan 17 bent kan je toch zeggen "ik ga op mijzelf en steek die erfenis in een gat waar de zon niet schijnt". Betekent niet perse dat je gelijk breekt met je ouders en je eeuwig ruzie zal hebben, maar vooral dat ze geen zgn. macht over je hebben (wat overigens nogal puberaal klinkt, "pappa en mamma hebben macht over mij). Al dat gejank van die thuiswonende figuren over hun ouders. Toon ballen en ga de deur uit. En ben je daar te arm/laf voor, schik je je maar naar de regels van je ouders.
Als ik nu op mijn 30ste berooid bij mijn ouders intrek weet ik zeker dat mijn ma mij elke dag om 8 uur (ook op zondag) mijn bed uit rammelt en dat ze vindt dat ik mijn kamer op moet ruimen. Ook zal ze als ik om 12 uur savonds richting de kroeg ga, het nodig vinden om te zeggen "nu nog? Vroeger lagen we dan allang in bed". Naja, dat doen ouders. En dat doen ze niet meer als je de deur uit bent.
In de omgeving waar ik in mijn vrijgezelle jeugdige/studentenleven naar de kroeg ging was de leeftijd tot 23:30 gemiddeld 15 en de na 23:30 gemiddeld 20. Maar dat zal in Staphorst wellicht anders zijn idd.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:13 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
om 12 uur snachts hoor je niet meer naar een kroeg te gaan.
Behalve als je vrijgezelle alcoholist bent.
Waar gaat het eigenlijk om? Je wilt met je opleiding/studie stoppen en je ouders zijn het daar niet mee eens of zo?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:02 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Ik woon al alleen, het is gewoon die idiote kwestie die me steekt.
Ik zou terug naar het dorp willen gaan wonen waar mijn ouders wonen en zodoende meer met hun omgaan. Ik wil me niet van hun afzonderen. Ik wil hun gewoon laten inzien dat ze verkeerd bezig zijn. Ik wil gewoon een leuke familie waar geld niet op de eerste plaats hoeft te komen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:34 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Waar gaat het eigenlijk om? Je wilt met je opleiding/studie stoppen en je ouders zijn het daar niet mee eens of zo?
Wees eens wat duidelijker.
Dus je ouders willen je onterven omdat je terug wil verhuizen naar het dorp waar zij wonen???quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:41 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Ik zou terug naar het dorp willen gaan wonen waar mijn ouders wonen en zodoende meer met hun omgaan. Ik wil me niet van hun afzonderen. Ik wil hun gewoon laten inzien dat ze verkeerd bezig zijn. Ik wil gewoon een leuke familie waar geld niet op de eerste plaats hoeft te komen.
Geld speelt een te grote rol in hun leven, dat vind ik sneu. Dat is alles. Ik ga niet dieper in privé zaken gaan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:47 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dus je ouders willen je onterven omdat je terug wil verhuizen naar het dorp waar zij wonen???
Wees eens duidelijker man. Zo moeilijk is de vraag toch niet?
Als het alleen is om te ventileren, prima, maar dan vind je niet veel medestanders denk ik. Is allemaal een beetje vaag. Op welke manier onderdrukken ze je dan? "Als je niet A doet krijg je geen poen als we dood gaan." ?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:50 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Geld speelt een te grote rol in hun leven, dat vind ik sneu. Dat is alles. Ik ga niet dieper in privé zaken gaan.
jou geest is gezondquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:30 schreef beverton het volgende:
ik heb je moeder op sm-wijze mishandeld en daarna ziekhard mijn luller in haar poenie gestopt.
Dan is je klacht niet klachtwaardig. Dat jouw ouders je willen onterven als je naar Syrië gaat om daar aan de jihad deel te nemen dan hebben ze groot gelijk.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:50 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
Geld speelt een te grote rol in hun leven, dat vind ik sneu. Dat is alles. Ik ga niet dieper in privé zaken gaan.
Boeit wel. Als je 18 bent mag je zelf belasting betalen. Daarvoor zijn je ouders degene die de poeplap mogen trekken.quote:
daar heb je echt over gefantaseerd he?quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:30 schreef beverton het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |