Dit dus. Het is helemaal niet dat die vent niet kon zingen of zo, maar de manier waarop hij na z'n dood ineens een soort volksheld werd, heb ik altijd erg bizar gevonden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:37 schreef Nober het volgende:
Dat weet ik nog wel, toen werd iedereen ineens fan van Hazes. Zoals altijd bij overleden muzikanten komt het succes na de dood.
Alleen zitplaatsen in de Arena.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:23 schreef diederikkie het volgende:
Ik vond Hazes altijd maar een loser. Totdat ie doodging, toen vond ik hem ineens erg cool. Heb toen ook snel alle liedjes van hem geluisterd zodat ik ze mee kon zingen in de ArenA. Was wel mooi om daar met al die nieuwe Hazes fans te staan zingen.
Sommige users hoef je niet op te reageren. Die zetten zich zelf al voor paal.quote:
ik ben een van die muziekcultuurbarbaren die nooit de extra ophef over zijn dood heeft begrepenquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat denk je van het overlijden van Kurt Cobain BrandX ? Dat is al 20 jaar geleden.
Elvis herinner ik me wel goed, ook omdat mijn broertje groot fan was, net zoals dat ik Freddy Mercury nog weet alsof het gister is gebeurt...quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was 15 toen ik de dag na zijn overlijden las dat Elvis was overleden. Tegenwoordig weet je het binnen 5 minuten.
Het vreemde is dat Mercury al meer dan 20 jaar geleden is. Ik werkte tijdelijk met slechthorende en gehoorgestoorden toen Kurt Cobain overleed.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
Elvis herinner ik me wel goed, ook omdat mijn broertje groot fan was, net zoals dat ik Freddy Mercury nog weet alsof het gister is gebeurt...
ik was op weg naar een examen van een vriendin toen het nieuws van Freddy op de radio kwam. Onze trainer (die de auto reed) moest de auto aan de kant zetten om het ''even te verwerken'', hij was namelijk een giga queen-fan. Was toen ook zo bizar. Iedereen wist dat het er aan kwam, zijn overlijden, maar het was toch nog vrij onverwacht.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het vreemde is dat Mercury al meer dan 20 jaar geleden is. Ik werkte tijdelijk met slechthorende en gehoorgestoorden toen Kurt Cobain overleed.Ze kenden hem niet. Ik leef in een andere wereld. The Ramones kenden ze ook niet.
Zijn beste vrienden hoorden pas een dag voor zijn overlijden dat ie aids had. Net zoals zijn bandleden.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik was op weg naar een examen van een vriendin toen het nieuws van Freddy op de radio kwam. Onze trainer (die de auto reed) moest de auto aan de kant zetten om het ''even te verwerken'', hij was namelijk een giga queen-fan. Was toen ook zo bizar. Iedereen wist dat het er aan kwam, zijn overlijden, maar het was toch nog vrij onverwacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |