Dat weer net niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:28 schreef redelephant12345 het volgende:
ik vind feminisme wel opwindend eigenlijk
Lekker klagen over hoe vrouwen gedenigreerd worden terwijl je je pener in haar anus duwtquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:28 schreef redelephant12345 het volgende:
ik vind feminisme wel opwindend eigenlijk
Zijn nep. Onterechte klacht verderquote:Op dinsdag 23 september 2014 08:26 schreef OOST het volgende:
[..]
Zo slim en verstandig dat ze naaktfoto's op internet zet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
je kijkt ckr liever naar knappe mannen ckr hommotje whahaquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:33 schreef Robbert. het volgende:
Ik vind die Rupert Grint zo lelijk.
Ik kijk inderdaad graag in de spiegel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je kijkt ckr liever naar knappe mannen ckr hommotje whaha
Dit. En het gezicht van een 16 jarig jongetje.quote:Op dinsdag 23 september 2014 08:37 schreef eend112 het volgende:
Ik snap het ook niet, ze heeft het lichaam van een 8 jarig jongetje
Hier gaat iets foutquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:46 schreef Der_Mann het volgende:
hahahaha kijk al die hommos hier zonder smaak. emma watson lelijk vinden, wat voor kutleven heb je dan?
emma watson is objectief gezien een godin, een schoonheid, perfectie.
EMMA WATSON![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uberhaupt vrouwen objectificerenquote:
ja hey kan ik er wat aan doen dat emma watson objectief perfect isquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:06 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Uberhaupt vrouwen objectificeren
Esthetische perfectie is hoe dan ook uitermate subjectief, bijgevoegd is een tweetal gewaande perfecties die niet onnomstreden en daardoor subjectief zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja hey kan ik er wat aan doen dat emma watson objectief perfect is
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |