serieuze vraag! Hoe lang denk jij dat het duurt voordat er weer haren zichtbaar zijn? Het zijn nu nog stoppels. Ik hoop een maand? Of is dat niet realistisch?quote:
10 jaar.quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:17 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
serieuze vraag! Hoe lang denk jij dat het duurt voordat er weer haren zichtbaar zijn? Het zijn nu nog stoppels. Ik hoop een maand? Of is dat niet realistisch?
Op zo'n leeftijd moet je toch meer richting de 450 dagen denken hoor...quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:17 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
serieuze vraag! Hoe lang denk jij dat het duurt voordat er weer haren zichtbaar zijn? Het zijn nu nog stoppels. Ik hoop een maand? Of is dat niet realistisch?
neeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 23 september 2014 02:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Op zo'n leeftijd moet je toch meer richting de 450 dagen denken hoor...
steel gewoon zijn credit cardquote:Op dinsdag 23 september 2014 02:20 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeIk wil weer met hem kunnen shoppen
Maakt niet uit toch? Wat je gezien hebt blijft je bij. En anders Google wel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:17 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Dead Poets Associated.quote:Op dinsdag 23 september 2014 04:42 schreef Hoplahopla het volgende:
Welke cultuur komen je ouders uit joh?
Lelijke haterquote:Op dinsdag 23 september 2014 07:14 schreef Dven het volgende:
Ze zouden jou ook kaal moeten scheren, moffenhoer
Zij heult met al het foutequote:
Wat!quote:Op dinsdag 23 september 2014 07:28 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Heeft 'ie ook een baardje laten staan, z'n baan opgezegd en een oude camper gekocht?
Eh, juist ja.quote:Op dinsdag 23 september 2014 07:26 schreef narcmengel het volgende:
[..]
Hmm heeft ze je net gedumpt of zo? Kusje
Eh, juist ja. Oke. Probeer het morgen nog maar een keer knul, vandaag lijkt het je sowieso niet te lukken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 07:31 schreef narcmengel het volgende:
[..]
Je reageert zo emotioneel en lijkt haar te kennen, vandaar.
Xxxquote:Op dinsdag 23 september 2014 07:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Eh, juist ja. Oke. Probeer het morgen nog maar een keer knul, vandaag lijkt het je sowieso niet te lukken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |