Dat is voor mij ook geen optie helaasquote:Op dinsdag 23 september 2014 08:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
dan zou ik het ook niet doen nee. Ik laat alles altijd bij mijn ouders bezorgen. Die wonen dichtbij en zijn vaker thuis
bij Bart Smit laten bezorgen en het zelf ophalen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 08:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook geen optie helaas
Dat zeg ik netquote:Op dinsdag 23 september 2014 08:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wat is er zo problematisch aan FIFA bij je buren laten bezorgen (tenzij het ontzettende aso's zijn)?
Ah, ikke begrijp.quote:Op dinsdag 23 september 2014 08:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat zeg ik net
Daarbij is het niet alleen Fifa maar mijn hele PS4
Ja dat had gekund. Maar dit is makkelijker en komt ook wel gewoon goedquote:Op dinsdag 23 september 2014 08:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
bij Bart Smit laten bezorgen en het zelf ophalen.
Dan gooien ze het bij mij in de brievenbus. Zal vandaag ook wel met Ik zlatan zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 08:23 schreef The_Yakuza het volgende:
Inderdaad, als het alleen fifa zou zijn was het niet zo heel erg geweest
Als je ergens geld op kan besparen, is het wel op chem stylesquote:Op dinsdag 23 september 2014 08:31 schreef The_Yakuza het volgende:
Ben al chemistry styles en positiekaartjes voor mn team aan het kopen
???quote:Op dinsdag 23 september 2014 08:04 schreef Toefjes het volgende:
Alle Mac Donalds in Amerika die aan de Fifa gaan opeens
Veel hunters en shadows?quote:Op dinsdag 23 september 2014 08:31 schreef The_Yakuza het volgende:
Ben al chemistry styles en positiekaartjes voor mn team aan het kopen
Catalyst op Cuadrado en Lavezzi natuurlijk, Hunter op Cavani en Hawk op Tevezquote:
Wow. Een IF Di Maria, zo ongeveer een week voor zijn verjaardag. Wat een baas ben je dan.quote:
Ik vond vorig jaar wel dat het verschil maakte, maar kan ook placebo zijnquote:Op dinsdag 23 september 2014 08:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je ergens geld op kan besparen, is het wel op chem styles
Wel leuk dat ie ff een laptop door midden breektquote:Op dinsdag 23 september 2014 08:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wow. Een IF Di Maria, zo ongeveer een week voor zijn verjaardag. Wat een baas ben je dan.
Wacht, ik haal ook even 10 kapotte laptops bij de milieustraat...quote:Op dinsdag 23 september 2014 08:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel leuk dat ie ff een laptop door midden breekt
Ik vond van niet. Dus ik ga mijn kleine aantal coins er nog even niet aan uitgevenquote:Op dinsdag 23 september 2014 08:38 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Ik vond vorig jaar wel dat het verschil maakte, maar kan ook placebo zijn
Ja als ie dan nog echt cool was geweest had ie een goede gepakt iddquote:Op dinsdag 23 september 2014 08:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wacht, ik haal ook even 10 kapotte laptops bij de milieustraat...
Waarom zou je ook, je speelt pas over 4 maandenquote:Op dinsdag 23 september 2014 08:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vond van niet. Dus ik ga mijn kleine aantal coins er nog even niet aan uitgeven
Ja, wrijf het er maar inquote:Op dinsdag 23 september 2014 08:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom zou je ook, je speelt pas over 4 maanden
PS4 of One? (Tegen die tijd)quote:Op dinsdag 23 september 2014 08:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er maar in
welkomquote:Op dinsdag 23 september 2014 08:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als ik al een next gen koop, sowieso geen mocrobox
Mensen die een stapje achteruit gaan doen.quote:
Als de grootste fifa speler van Fok en beste klant van EA een wajongbox koopt dan moet het wel een goed ding zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 23 september 2014 08:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mensen die een stapje achteruit gaan doen.ps3 -> mocrobox one.
Als je de beste klant van EA bent, geeft dat sowieso te denken. En dat zegt dus ook direct iets over zijn consolekeuze.quote:Op dinsdag 23 september 2014 08:54 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Als de grootste fifa speler van Fok en beste klant van EA een wajongbox koopt dan moet het wel een goed ding zijn natuurlijk
en 75 euro besteedt voor dat het spel uit is
ik kom je uitlachenquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:00 schreef poker4lifee het volgende:
fifa 15 fut lets goo
http://www.twitch.tv/beepbeepima_jeep
zal wel elk potje verliezen omdat ik 14 heb overgeslagen en totaal niet kan verdedigen maar who cares
Hij doet het niet :/quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:00 schreef poker4lifee het volgende:
fifa 15 fut lets goo
http://www.twitch.tv/beepbeepima_jeep
zal wel elk potje verliezen omdat ik 14 heb overgeslagen en totaal niet kan verdedigen maar who cares
??quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Jezus p4l wat is dat nou voor naam?
http://www.twitch.tv/beepbeepima_jeepquote:
Is dat nieuws?quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:07 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
P4L = "toet toet ik ben een jeep"
het is vast al vaker gevraagd. Maar ging jij niet minder posten?quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:07 schreef FCsuarez het volgende:
schrok me even dood vanmorgen, dacht dat de markt ingestort was maar gelukkig weer hersteld
11 12 16 en 1 missenquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
het is vast al vaker gevraagd. Maar ging jij niet minder posten?
[ afbeelding ]
klopt daarom ben ik hier smorgens even om mijn daily gifts te openen en 's avonds meestal ook nog even.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tot FIFA 15 en als er weer meer over FIFA werd gepost.. en dat doen we nu toch ook?quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tot iedereen weer klaar is met de game iddquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tot FIFA 15 en als er weer meer over FIFA werd gepost.. en dat doen we nu toch ook?
Goed gezien.quote:
Ah oke.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
klopt daarom ben ik hier smorgens even om mijn daily gifts te openen en 's avonds meestal ook nog even.
Als jij het zegt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tot FIFA 15 en als er weer meer over FIFA werd gepost.. en dat doen we nu toch ook?
Ja echt een slim moment dan als er undercutters zijnquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:11 schreef FCsuarez het volgende:
denk dat ik mijn dure spelers er straks maar uit ga gooien, lopen redelijk te undercuttensneller dan verwacht.
Als je met duur 85+ bedoeld zou ik juist wachten een week of 2. Dan zijn ze een stuk duurder. Nu gaat iedereen alleen maar zakken omdat er heel veel packs geopend gaan worden de aankomende dagen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:11 schreef FCsuarez het volgende:
denk dat ik mijn dure spelers er straks maar uit ga gooien, lopen redelijk te undercuttensneller dan verwacht.
Modric varieert in laagste BIN tussen de 40 en 55quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja echt een slim moment dan als er undercutters zijn
Next-gen enginequote:
Dit. Fifa is gemaakt om te spelen met een toetsenbordquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Next-gen engineEn mooie prijzen.
FUT op PS4
balen manquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:19 schreef gazhims3lv het volgende:
Lekker EA. Ook op de console doet mijn FUT 15 account het niet. Ik ben fucked. Mijn account is gewoon naar de klote
En mijn coins dan?quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:19 schreef gazhims3lv het volgende:
Lekker EA. Ook op de console doet mijn FUT 15 account het niet. Ik ben fucked. Mijn account is gewoon naar de klote
voor mij hetzelfdequote:Op dinsdag 23 september 2014 09:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe speelt het in vergelijking met de demo?
Je kan altijd gewoon op internet... alleen multiplayer doet het niet zonder PS plus,quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:30 schreef DutchSL het volgende:
Als ik op PS4 zo'n internetabbo neem op min account, kunnen andere accounts op dezelfde PS4 dan gelijk ook op internet (zoals bij de PS3) of moet je daar een apart abonnement voor nemen (zoals bij de 360)?
Ja, daar ging het dus om. Jammer, dan moet mijn broertje zijn hentai spelletjes maar singleplayer spelen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je kan altijd gewoon op internet... alleen multiplayer doet het niet zonder PS plus
Maar ik kan met mijn account op mijn zwagers PS4 dus wel gewoon multiplayers spelen, omdat hij PS Plus heeft.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:31 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, daar ging het dus om. Jammer, dan moet mijn broertje zijn hentai spelletjes maar singleplayer spelen.
Wie zijn je backs?quote:Op dinsdag 23 september 2014 08:41 schreef The_Yakuza het volgende:
Alleen nog even 2 chemistry styles voor op mn backs
Suggesties? Shadow, catalyst, sentinel, anchor?
Je kan ook gewoon op PS Plus met alle acc's als je main account plus heeftquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je kan altijd gewoon op internet... alleen multiplayer doet het niet zonder PS plus
Oh dat wist ik dus niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:33 schreef gazhims3lv het volgende:
Je kan ook gewoon op PS Plus met alle acc's als je main account plus heeft
Genius ben je ookquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat betekent dus dat je met al je trade accounts ook gewoon online kan
Nou had ik niet verwacht, en op xbox kon dat ook niet dus ben dat gewendquote:
Je moet stoppen met denken in beperkingen, nu je een PS hebt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou had ik niet verwacht, en op xbox kon dat ook niet dus ben dat gewend
Mocroboxquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nou had ik niet verwacht, en op xbox kon dat ook niet dus ben dat gewend
Mits je je ps4 als primary geactiveerd hebt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:33 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon op PS Plus met alle acc's als je main account plus heeft
Dat bedoelde ik met main inderdaad.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mits je je ps4 als primary geactiveerd hebt.
2Happy4u komt dan even autistisch wat bans uitdelenquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Racist. Heb jij even geluk dat ik geen TR's maak.
Nee hoor. Hij schijnt je eerst te waarschuwen. Echt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:39 schreef Grandesco het volgende:
[..]
2Happy4u komt dan even autistisch wat bans uitdelen
Jij bent niet haatdragend toch?quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij schijnt je eerst te waarschuwen. Echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |